چالش های اقتصادی صنعت بیمه ، حصول اهداف را با تردید مواجه می کند

در گردهمایی سندیکای بیمه گران مطرح شد؛

طی این سالها صنعت به لحاظ اقتصادی تحلیل رفته و با چالش های اقتصادی مواجه است که اگر تدبیری در صنعت و در سطح ملی اندیشیده نشود حصول اهداف صنعت بیمه با تردید مواجه می شود.

به گزارش ریسک نیوز،اولین گردهمایی سندیکای بیمه گران ایران در سال ۱۳۹۵ برگزار شد ، روز گذشته در این گردهمایی که با حضور دبیر کل، اعضای شورای عمومی، دبیران و اعضای کارگروه های تخصصی سندیکای بیمه گران ایران در سالن همایش هتل ارم برگزار شد، جمعی از مدیران عامل شرکت های بیمه و کارشناسان این صنعت هم حضور داشتند.

علی اکبر اولیا دبیرکل سندیکای بیمه گران در این جلسه با تاکید بر لزوم توسعه فرهنگ بیمه، گفت: در این راستا باید از همه ابزارهای رسانه ای استفاده شود.

وی افزود: سندیکای بیمه گران تلاش می کند با استفاده از همه ظرفیت های موجود، زمینه توسعه هر چه بیشتر فرهنگ بیمه و به تبع آن افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور را ایجاد کند.

در این مراسم همچنین گزارشی تحلیلی از وضعیت صنعت بیمه در سال گذشته از سوی شرکت آریانا ارائه شد .

همچنین معاون نظارت بیمه مرکزی طی این این گردهمایی به مهمترین دغدغه بیمه مرکزی در سال جاری اشاره کرد و گفت : با توجه به گزارش عملکردی که از صنعت بیمه در سال 94 ارایه شد ، مهمترین دغدغه صنعت بحث مدیریت ریسک است.

به گفته وی صنعت بیمه طی سال های گذشته متاثر از اجرای آزمایشی قانون شخص ثالث با مجموعه تحولاتی روبرو شد .

میرزایی خاطر نشان ساخت:طی این سالها صنعت به لحاظ اقتصادی تحلیل رفته و با چالش های اقتصادی مواجه است که اگر تدبیری در صنعت و در سطح ملی اندیشیده نشود حصول اهداف صنعت بیمه با تردید مواجه می شود.

این مقام نظارتی اذعان داشت:باید در تدوین ایین نامه های مرتبط با قانون جدید شخص ثالث در خصوص مدیریت ریسک این بیمه نامه تمهیدانی اندیشیده شود .

وی با یان اینکه مهمترین چالش ما همچنان رشته ثالث است ، اذعان کرد: در تدوین آیین نامه ای قانون جدید ثالث باید طرحی نو در اندازیم.

در ادامه مهدی سامری ، مشاور سندیکا نیز به تشریح رویکردهای سندیکا در سال جدید پرداخت و گفت:تقویت زیر ساختهای آی تی ، ایجاد میز نواوری در سندیکا جهت بررسی ایده های جدید و مستند سازی دانش ضمنی صنعت بیمه از رویکرد های سندیکا در سال جدید خواهد بود.

 در پایان نفرات برتر اولین مسابقه اینفوگرافیک صنعت بیمه معرفی و تقدیر شدند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  ×  1  =  9