در سال ۹۵ حتما بهتر می شود

پاسخ فانی به گلایه معلمان از بیمه آتیه سازان حافظ:

فانی وزیر آموزش و پرورش در روز معلم به برخی از انتقادات مربوط به دستگاه تحت مدیریت خود و مسایل معلمان پاسخ گفت.

به گزارش ریسک نیوز،علی اصغر فانی در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه 2 سیما به سئوالات متعدد درباره مشکلات معلمان پاسخ داد تا این برنامه پلی میان وزارت خانه و انبوهی از معلمان این مرز و بوم باشد.
در ابتدای این برنامه، مسایل اقتصادی معلمان در صدر گزارش صدا و سیما بیان شد و البته مسایلی مانند افت کیفیت آموزش، عدم پرداخت مرتبط حقوق، عدم پرداخت حق الزحمه امتحانات خرداد گذشته و مشکلات آموزشی معلمان مدارس استثنایی و برقراری حقوق بازنشستگی نیز بیان شد.
فانی در این میزگرد خبری، سخنان جدیدی درباره معلمان نگفت و بر حل مشکلات به خصوص مسایل بودجه ای توسط دولت تاکید کرد.

در بخشی از سوالات نیز به بیمه تکمیلی معلمان اشاره شد که در ذیل می آید:

درباره بیمه تکمیلی معلمان گلایه دارند و چرا از بیمه ایران به بیمه آتیه سازان حافظ تغییر داده اید؟ مگر معلمان بیمه ندارند؟
وقتی من آمدم آموزش و پرورش با بیمه ایران قرارداد داشت. درخواست تمدید قرارداد بیمه داشتیم. به دلیل بدهی آموزش و پرورش از سنوات گذشته، قرارداد یک طرفه لغو شد و ما با بیمه آتیه سازان حافظ قرارداد امضا کردیم. از ابتدای سال 94 نیز به صورت صندوقی بیمه تکمیلی را اجرا می کنیم. همکاران فاکتور پرداختی ها را به واحدهای مربوطه ارائه می کنند و هزینه را دریافت می کنند. در بسیاری از معالجات سقف پرداختی برداشته شده و سال 94 نسبت به 93 وضعیت بیمه تکمیلی بهتر است. این بیمه تقویت شده. در سال 95 نیز حتما بهتر خواهد شد.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  −  2  =  2