راه اندازی سامانه بانکداری الکترونیک در شعب قوامین

مدیرعامل بانک قوامین از استقرار سامانه بانکداری الکترونیک در شعب بانک قوامین خبر داد وافزود : با تلاش و پشتکار همکاران در مجموعه قوامین سامانه ICBA درتمامی شعب بانک قوامین استقرار و آماده ارایه خدمات نوین بانکی است.

به گزارش ریسک نیوز،"احمد رضاخطیبی" تاکید کرد: برنامه ریزی در مورد استقرار این سامانه در شعب مربوط به موسسات واگذار شده به بانک قوامین نیز در حال انجام است .

مدیرعامل بانک قوامین به برگزاری دهمین مرحله قرعه کشی حساب های پس انداز قرض الحسنه بانک قوامین اشاره کرد و یاد آور شد: دهمین مرحله بزرگ حساب های پس انداز قرض الحسنه بانک قوامین ، با میلیاردها ریال جوایز نقدی و غیر نقدی به زودی آغاز می شود و هم وطنان می توانند با حداقل یک صد هزار ریال موجودی در این قرعه کشی بزرگ شرکت کنند.

مدیر عامل بانک قوامین در مورد وضعیت سپرده گذاران و کارکنان موسساتی که به بانک قوامین واگذار شده اند تصریح کرد : بانک قوامین بر تعهد خود در امنیت سپرده سپرده گذاران محترم موسساتی که براساس مصوبه بانک مرکزی به مجموعه ما واگذار شده است ، پایبند است.

وی افزود: به سپرده گذاران این گونه موسسات اطمینان می دهم که جای هیچ گونه نگرانی برای سپرده خود نداشته و منتظر اطلاع رسانی های ما از طریق روابط عمومی بانک باشند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  +  89  =  90