آیا خسروشاهی گزینه نهایی رییس کلی خواهد بود ؟

در پی موافقت وزیر با استعفای امین، خسروشاهی موقتا جایگزین رییس کل شد

پرویز خسروشاهی، قائم مقام پیشین بیمه مرکزی ایران به صورت موقت جانشین محمدابراهیم امین شد. /باید منتظر تصمیم وزارت اقتصاد بود و دید آیا خسروشاهی گزینه نهایی این سمت خواهد بود یا خیر.

به گزارش ریسک نیوز،وزیر امور اقتصادی و دارایی با استعفای رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران موافقت کرد.
به گزارش راز پول به نقل از (شادا)، در پی درخواست استعفا و بازنشستگی آقای محمد ابراهیم امین، رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران از وزیر امور اقتصادی و دارایی، وزیر اقتصاد ضمن قدردانی از تلاش ها و زحمات وی با این درخواست موافقت نمود. متن موافقت به این شرح می باشد:

جناب آقای امین

با سلام

ضمن قدردانی از تلاش ها و زحمات موثری که در پیشبرد اهداف صنعت بیمه و تعمیق نظارت بر این صنعت داشته اید با استعفا و درخواست بازنشستگی جنابعالی موافقت می نمایم . توفیق جنابعالی را از خداوند متعال خواستارم.

علی طیب نیا

وزیر امور اقتصادی و دارایی

خسروشاهی رییس جدید بیمه مرکزی ایران شد

 

پرویز خسروشاهی، قائم مقام پیشین بیمه مرکزی ایران به صورت موقت جانشین محمدابراهیم امین شد. باید منتظر تصمیم وزارت اقتصاد بود و دید آیا خسروشاهی گزینه نهایی این سمت خواهد بود یا خیر.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به دنبال استعفای محمدابراهیم امین، رییس پیشین بیمه مرکزی ایران و موافقت علی طیب‌نیا، وزیر امور اقتصاد و دارایی با این استعفا، اکنون پرویز خسروشاهی، قائم مقام پیشین رییس بیمه مرکزی ایران به سمت رییس کل بیمه مرکزی ایران منصوب شده است.

 

صبح امروز محمدابراهیم امین، رییس بیمه مرکزی ایران به دنبال مسائل پیش آمده ناشی از فیش‌های منتشر شده از حقوق‎های چند 10 میلیونی مدیران بیمه مرکزی ایران در اسفندماه، نامه‎ای خطاب به وزیر اقتصاد در رسانه‌ها منتشر کرد و در آن ضمن اعلام استعفا نسبت به وضعیت پیش آمده ابراز شرمندگی کرده بود. به دنبال استعفای امین، علی طیب‌نیا، وزیر امور اقتصاد و دارایی با استعفای وی موافقت کرد.

 

انتصاب پرویز خسروشاهی به جای محمدابراهیم امین در بیمه مرکزی ایران بر اساس ماده 23 اساسنامه بیمه مرکزی صورت گرفته است. به این ترتیب که در غیاب رییس کل بیمه مرکزی ایران، قائم مقام رییس کل دارای کلیه اختیارات و وظایف قانونی او خواهد بود. بر همین اساس پرویز خسروشاهی موقتا جایگزین محمدابراهیم امین و سرپرست بیمه مرکزی شده است.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

8  +    =  10