اسماعیل مهدوی نیا به عضویت هیات مدیره بیمه دانا درآمد

اعضای هیات مدیره شرکت بیمه دانا به مدت دو سال دیگر در سمت های خود ابقاء شدند ./صادق و رضا جعفری به عنوان نمایندگان دولت برای مدت دو سال دیگر ابقاء و اسماعیل مهدوی نیا نیز به عنوان عضو جدید هیات مدیره برای مدت مذکور تعیین شد .

به گزارش ریسک نیوز،پس از برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده این شرکت که به منظور انتخاب اعضای حقوقی هیات مدیره در تاریخ ۳۱ فروردین ماه جاری برگزار شد، شرکت های سرمایه گذاری سهام عدالت استان های گیلان، خراسان جنوبی، هرمزگان، شرکت سرمایه گذاری هامون شمال و شرکت سرمایه گذاری داروی تامین به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره و صندوق بازنشستگی کشوری و شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا نیز به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند .

بر اساس این گزارش با توجه به اینکه شرکت سهام عدالت بیشترین درصد سهام بیمه دانا را در اختیار دارد، وزارت امور اقتصادی و دارایی طی احکامی، بیژن صادق و دکتر رضا جعفری را به عنوان نمایندگان دولت برای مدت دو سال دیگر ابقاء و اسماعیل مهدوی نیا نیز به عنوان عضو جدید هیات مدیره برای مدت مذکور تعیین شد .

گفتنی است طی هفته های گذشته شایعه استعفای مهدوی نیا از عضویت در هیات مدیره بیمه اسیا در رسانه ها منتشر شد.

علاوه بر این سید مجتبی عطری به عنوان نماینده شرکت سرمایه گذاری داروی تامین و دکتر سعید شیرزادی به عنوان نماینده شرکت سرمایه گذاری هامون شمال ابقاء شدند . ضمنا به موجب صورت جلسه مورخ ۱۹ اردیبهشت ماه سال جاری هیات مدیره ، عبدالحسین پهلوان به عنوان دبیر هیات مدیره در سمت خود ابقاء شد .

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

3  +  2  =