کاوه معارفه شد

در سمت مدیرعاملی بیمه تعاون

جذب مشتری به هر قیمت در دستور کار ما نیست بلکه می خواهیم دریک رقابت سالم و با حفظ و رعایت دقیق ضوابط و مقررات قوانین بیمه و مصوبات شورای عالی با نظارت بیمه مرکزی به عنوان سیاست گذارو نهاد ناظر فعالیت کرده و جذب بازار کنیم.

به گزارش ریسک نیوز،حمیدرضا کاوه پس از آیین معارفه خود به عنوان مدیرعامل جدیداین شرکت بیمه با اشاره به اینکه مشتریان شرکت های بیمه تنها بیمه گذاران این شرکت ها نیستند،افزود: معتقدم کارکنان،نمایندگان، شبکه فروش ،زیان دیدگان و ذینفعان تمامی ازمشتریان شرکت محسوب شده و باید مورد تکریم واقع شوند.

وی افزود: درهمین راستا ازکارکنان این شرکت می خواهم،  ارائه کار با کیفیت،انسجام سازمانی و صداقت درکار را سرلوحه فعالیت های اداری و بیمه ایی خود قرارداده و به آن عمل کنند.

مدیرعامل بیمه تعاون درادامه مشتری مداری را از اصلی ترین اصول شرکت های بیمه خواند و افزود:بقای شرکت های بیمه  به وجود مشتریان است از این رو مشتریان محور اصلی تمامی فعالیت های ما دراین مجموعه هستند.

وی با بیان اینکه نگاه به مشتری درشرکت های بیمه باید تغییر کند،تصریح کرد: درهمین راستا بر حفظ و تکریم مشتریان تاکید ویژه داشته و درنظردارم با ارائه مطلوب ترین خدمات بیمه ای درکمترین زمان  مشتریان فعلی و جدید شرکت را به مشتریان دائم تبدیل کنیم.

کاوه با اشاره به اینکه مشتری مداری به معنی دور زدن قانون نیست،عنوان کرد: جذب مشتری به هر قیمت در دستور کار ما نیست بلکه می خواهیم دریک رقابت سالم و با حفظ و رعایت دقیق ضوابط و مقررات قوانین بیمه و مصوبات شورای عالی با نظارت بیمه مرکزی به عنوان سیاست گذارو نهاد ناظر فعالیت کرده و جذب بازار کنیم.

وی پرتفوی فعلی این شرکت را به نسبت توان و تخصص افراد مطلوب ارزیابی کردو افزود: به طورحتم تلاش ما حضور فعال تر دربازاربیمه کشور است و دراین راستا با ارائه خدمات مطلوب بیمه ایی ضریب نفوذ بیمه درکشور را افزایش خواهیم داد.

بیمه تعاون در20 تیرماه سال 1392 از سوی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران  مجوز فعالیت گرفته است و درحال حاضر ازنظر رشد حق بیمه، ترکیب متوازن پرتفوی و ضریب خسارت دروضعیت مطلوبی قراردارد.

حمید رضا کاوه سومین مدیرعامل شرکت بیمه تعاون است که این مسئولیت به او سپرده شده است.

اعضای هیات مدیره، معاونان مدیرعامل و برخی از مدیران ستادی درآیین معارفه مدیرعامل جدید بیمه تعاون شرکت داشتند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

87  −    =  81