یک مدیر با سابقه به بیمه آرمان می رود

بر اساس شنیده ها

شنیده ها از یک گزینه مدیریتی خبر می دهد که از سوی این شرکت به تازگی مطرح شده که پیش بینی می شود در صورت به وقوع پیوستن این گمانه زنی روز های خوبی در انتظار شرکت بیمه آرمان باشد.

به گزارش ریسک نیوز،بیمه آرمان پس از مدیریت پنجساله فتحعلی ، طی روز های گذشته دچار تحولات مدیریتی شد که به گفته امیر حسنخانی ،سرپرست فعلی شرکت،  این تغییرات بنا به در خواست سهامداران بوده و گویا بخت با محمودزاده نیز یار نبود زیرا در حالیکه وی طی یک نشست خبری به عنوان مدیر عامل پیشنهادی مطرح گردید اما بنا بر دلایلی از پذیرش این کرسی باز ماند .

اکنون پس از گذشت حدود دو هفته از کش و قوس های مدیریتی در این شرکت گمانه زنی ها برای مدیریت این شرکت بالا گرفته است.

اما شنیده ها از یک گزینه مدیریتی خبر می دهد که از سوی این شرکت به تازگی مطرح شده که پیش بینی می شود در صورت به وقوع پیوستن این گمانه زنی روز های خوبی در انتظار شرکت بیمه آرمان باشد.

این گزینه پیشنهادی یکی از مدیران عامل قدیمی صنعت بیمه در سال های ابتدایی خصوصی سازی است که قرار است سکان هدایت بیمه آرمان را درست بگیرد.

وی علاوه بر اینکه سابقه معاونت در یکی از چهار شرکت بزرگ بازار بیمه را داشته  ، مدیر عاملی یک شرکت خصوصی را نیز در کارنامه خود دارد و اگر چه که پس از جدایی وی ، شرکت مزبور حال و روز خوشی را تجربه نکرد ، اما در زمان حضورش روزگار آرامی برای شرکت مزبور رقم خورد.

حال باید دید آیا بیمه آرمان خواهد توانست پس از کش و قوس های مدیریتی طی هفته های اخیر روزگار آرامی را تجربه کند؟

 

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

3  ×  3  =