دختر دستگیر شده با فوتبالیست منشوری همه چیز را گردن گرفت!

دختر اهوازی که کارمند آژانس هواپیمایی است و خانه‌ای که در آن این فوتبالیست به همراه او و یک دختر دیگر دستگیر شده بود، برای اوست، اعلام کرد همه چیز را به گردن می‌گیرد.

به گزارش ریسک نیوز،فوتبالیست منشوری که به دلیل شرکت در پارتی و اتهام رابطه نامشروع در اهواز دستگیر شده بود، با قرار وثیقه آزاد شد و به تهران بازگشت. برابر با شنیده‌های ما جلسه دادرسی این بازیکن در شعبه 108 جزایی فوتبالیست منشوری به مدت 60 دقیقه برگزار شد.

گویا در این جلسه دختر اهوازی که کارمند آژانس هواپیمایی است و خانه‌ای که در آن این فوتبالیست به همراه او و یک دختر دیگر دستگیر شده بود، برای اوست، اعلام کرد همه چیز را به گردن می‌گیرد. او حتی در این جلسه دادرسی مدعی شد مشروبات الکلی هم متعلق به او بوده و این فوتبالیست نه از آنها استفاده کرده و نه دخالتی در این قضیه داشته است!

دختر دیگر هم که همراه با این فوتبالیست از تهران به اهواز رفته بود، در تماس با خانواده‌‌اش آنها را به اهواز کشاند و خانواده او نیز هیچ شکایتی از این فوتبالیست نکردند.

در پایان، قاضی با قرار وثیقه این فوتبالیست منشوری را آزاد کرد ولی تأکید داشت پرونده او در اهواز بررسی می‌شود و برای بررسی آن در مراحل بعدی باید دوباره به اهواز مراجعه کند.

منبع: خبر ورزشی

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  −  1  =  8