کشف ۴۲۹ هزار قلم داروی غیرمجاز در مشهد

رئیس پلیس امنیت عمومی استان خراسان رضوی با دستگیری دو تن از عاملان تهیه و توزیع داروهای قاچاق در شهر مشهد ۴۲۹ هزار قلم داروی غیرمجاز ترک اعتیاد کشف کرد.

به گزارش ریسک نیوز به نقل از مهر، سرهنگ هادی شیرمحمدی با اعلام این خبر گفت: با کسب خبری مبنی بر توزیع گسترده داروهای ترک اعتیاد غیرمجاز در بین عطاری ها و مراکز ترک اعتیاد سطح شهر مشهد توسط دو فرد سودجوء تیمی از پلیس امنیت عمومی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار داد.

وی افزود: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پس از یک ماه کار گسترده پلیسی و اطلاعاتی در خصوص جابجایی محموله سنگین داروهای قاچاق از استان سیستان و بلوچستان با یک دستگاه پژو آر دی دست یافتند.

وی ادامه داد: صبح روز گذشته افسران زبده پلیس امنیت عمومی با رد زنی خودرو در شهر مشهد آن را به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند و با ورود آنها به مخفیگاهشان در خیابان نامجو وارد عمل شدند.

سرهنگ شیرمحمدی تصریح کرد: در این عملیات ضمن دستگیری دو متهم در بازرسی از خودرو و مخفیگاه آنها ۳۰۳هزار عدد انواع قرص دیفنوگزالیت، هیدرو کلرید و استروپیل سولفات، ۱۱۳ هزار و ۱۰۰ عدد انواع قرص متادون ، ۱۲۰ کیلوگرم مواد پیش ساز مواد مخدر صنعتی، تعداد ۱۳ هزار عدد قرص دست ساز در رنگ های سفید و قهوه‌ای، ۱۰عدد آمپول غیرمجاز ، ۷عدد بطری ۵/۱ کیلوگرمی طعم دهنده، ۷۷ عدد شیشه ۲۵۰ میلی شربت متادون، یک قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز به همراه مقادیر زیادی شیشه و بطری خالی و جلد قرص های خالی کشف کردند.

وی با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری دیگر اعضاء این باند حرفه ای قاچاق خاطر نشان کرد: متهمان پرونده پس از بازجویی های به عمل آمده با تشکیل پرونده راهی دادسرا شدند.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  +  10  =  16