افزایش ۱۰۸درصدی بدهی بیمه البرز به بیمه گذاران و نمایندگان

صورتهای مالی منتهی به سال ۹۴ بیمه البرز نشان داد؛

صورتهای مالی منتهی به سال ۹۴ بیمه البرز در سمت چپ ترازنامه یعنی بدهی ها نشان می دهد ،در بخش بدهی به بیمه گذاران و نمایندگان ،شرکت مزبور، افزایش ۱۰۸درصدی را تجربه کرده به طوریکه میزان بدهی به بیمه گذاران و نمایندگان از ۲۷۴ میلیارد ریال در سال ۹۳ به ۵۷۰ میلیارد ریال در سال ۹۴ رسیده است.

به گزارش ریسک نیوز صورتهای مالی منتهی به سال 94 بیمه البرز روز گذشته در سامانه کدال منتشر شد در این راستا یررسی آمار عملکرد این شرکت  در سمت چپ ترازنامه یعنی بدهی ها نشان می دهد ،در بخش بدهی به بیمه گذاران و نمایندگان شرکت مزبور افزایش 108درصدی را تجربه کرده به طوریکه میزان بدهی به بیمه گذاران و نمایندگان از ۲۷۴ میلیارد ریال در سال 93 به ۵۷۰ میلیارد ریال در سال 94 رسیده است.

اگر چه که شرکت بیمه البرز در ستون بدهی به دیگر بیمه گران و همچنین  بیمه گران اتکایی کاهش 78درصدی را تجربه کرده به طوریکه از رقم 360.3میلیارد ریال به رقم 80 میلیارد ریال رسید.

بر اساس این گزارش سود خالص بیمه البرز از رقم 128 ریال در سال 93 با 3 درصد رشد به رقم 132 ریال رسید اگر چه که  سود خالص قبل از کسر مالیات این شرکت رشد 4 درصدی را رقم زد و از مبلغ 51.302 میلیون ریال به رقم 530 میلیارد ریال رسید.

همچنین سود عملیاتی بیمه البرز در سال 94 معادل 494.6 میلیارد ریال رقم خورده است.

بر طبق آمار موجود بیمه البرز در سال 94  17.35 هزار میلیارد ریال حق بیمه کسب کرده  که نسبت به  دوره مشابه قبل  رشد ی 21درصدی را تجربه کرده است.

بررسی  صورتهای مالی  بیمه البرز نشان می دهد سرمایه گذاری‌های کوتاه مدت این شرکت کاهش  6 درصدی را تجربه کرده و از رقم 3.2 هزار میلیارد ریال به رقم 3.04 هزار میلیارد ریال رسید.

این گزارش حاکی است ، سود انباشته بیمه البرز در سال 94  نسبت به سال 93 با کاهش  19درصدی مواجه شده  و از رقم 559.3 میلیارد  ریال به 484.2 میلیارد ریال  رسید.

تغییر در ترکیب هیات مدیره

همچنین شرکت بیمه البرز طی اطلاعیه دیگری در کدال از تغییر در ترکیب هیات مدیره خبر داد .

در این اطلاعیه که استناد مصوبۀ مجمع عمومی عادی 26 بهمن 94 و جلسۀ هیئت‌ مدیرۀ 25 اردیبهشت 95 تهیه شده ،اسامی اعضای هیئت ‌مدیره و نمایندگان آنها  اعلام شد.

بر این اساس سیدرسول تاجدار به نمایندگی از وزارت امور اقتصادی و دارائی به سمت نایب رئیس هیئت مدیره، ایراندخت عطاریان به نمایندگی از سرمایه گذاری صبا تامین، رضا کاظمی تکلیمی به نمایندگی ازموسسه صندوق بیمه اجتماعی روستائیان وعشایر و سید کمال سیدعلی به نمایندگی از شرکت گروه توسعه مالی مهر آیندگان (سهامی عام) به عنوان اعضاء هیات مدیره و محمدرضا تقوایی به نمایندگی از گروه مالی ملت به عنوان رئیس هیات مدیره این شرکت معرفی شدند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

7  ×  1  =