تومورهای حفره دهان به دلیل افزایش آلودگی هوا

دبیر اجرایی دومین سمینار تومورهای سر و گردن نسبت به شیوع تومورهای حفره دهان به دلیل افزایش آلودگی هوا و استعمال مواد دخانی هشدار داد.

به گزارش ریسک نیوز،سید حسین یحیی زاده در آستانه برگزاری دومین سمینار تومورهای سر و گردن اظهار داشت: این سمینار 31 تیرماه تا اول مرداد در سالن شهید غرضی بیمارستان میلاد برگزار خواهد شد.

دبیر اجرایی دومین سمینار تومورهای سر و گردن افزود: این سمینار با همکاری مرکز تحقیقات سرطان بیمارستان میلاد، گروه گوش، حلق و بینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، انجمن گوش، حلق و بینی ایران، انجمن سرطان ایران، انجمن رادیوتراپی انکولوژی ایران و اداره سرطان وزارت بهداشت برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این کنگره میهمانان خارجی حضور نخواهند داشت، یادآور شد: در این کنگره پزشکان داخلی به بیان آخرین دستاوردهای تومورهای سر و گردن به خصوص سرطان‌های حفره دهان خواهند پرداخت.

یحیی زاده پرداختن به تومورهای حفره دهان و حلق را از محورهای اصلی برگزاری این کنگره دانست و خاطرنشان کرد: متاسفانه در حال حاضر به دلیل افزایش آلودگی هوا، استعمال مواد دخانی و آلودگی‌های مواد غذایی شیوع این دسته از تومورها رو به افزایش است به همین دلیل بیان آخرین دستاوردهای در حوزه تشخیص و درمان آن بسیار ضروری و مهم است.

دبیر اجرایی دومین سمینار تومورهای سر و گردن، افزود: از سال آینده تلاش خواهد شد تا این کنگره به صورت بین المللی برگزار شود و علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 88621026 تماس و یا به وبگاه www.ccrc.ir مراجعه کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

3  +  1  =