دو عضو هیات مدیره بیمه معلم تغییر می‌کنند

مدیر عامل شرکت بیمه معلم :

تحسیری از برگزاری مجمع این شرکت در روز چهارشنبه آتی خبر داد وگفت که افزایش سرمایه این شرکت و تغییر اعضای هیئت مدیره در آن مطرح خواهد شد.

به گزارش ریسک نیوز،مدیر عامل شرکت بیمه معلم خبر داد : حق بیمه تولیدی شرکت متبوع او در سه ماهه نخست امسال در قیاس با همین مدت در سال گذشته 24 درصد رشد داشته و به رقم 225 میلیارد تومان رسیده است.

محمد ابراهیم تحسیری در گفتگو با نسیم آنلاین، یکی از برنامه‌های سالجاری شرکت بیمه معلم را حضور در فرابورس خواند و افزود که مقدمات این امر انجام شده و پس از برگزاری مجمع، بیمه معلم در فرابوس حضور خواهد داشت.

به گفته وی ، دلیل عمده خروج بیمه معلم از بورس در سالیان قبل تر، زیان دهی شرکت بیمه معلم بوده که اکنون زیان انباشته آن به سود تبدیل شده است.

عضو هیئت مدیره شرکت بیمه معلم، گفت : این شرکت در پایان سال مالی 94  صددر صد سود اعلامی خود را محقق کرده و در حال حاضر سود این شرکت به 44 میلیارد تومان رسیده است.

وی، از برگزاری مجمع این شرکت در روز چهارشنبه آتی خبر داد وگفت که افزایش سرمایه این شرکت و تغییر اعضای هیئت مدیره در آن مطرح خواهد شد.

به گفته تحسیری، در صورت موافقت مجمع سرمایه این شرکت از رقم 135 میلیارد به 200 میلیارد تومان افزایش خواهد یافت و ادامه داد این افزایش سرمایه از محل آورده نقدی و بخشی هم از محل سود حاصله تامین خواهد شد.

وی، احتمال داد که در مجمع امسال دو نماینده شرکت کشتیرانی به عنوان سهامداران بیمه معلم تغییر کنندو گفت که احتمال دارد سید عمادالدین قاضوی و محمد رضا نوتاش از هیئت مدیره شرکت بیمه معلم جدا ‌شوند.مدیر عامل شرکت بیمه معلم گفت که سال 94 سال بسیار سختی برای صنعت بیمه بوده است.

وی، درباره تخلف برخی از شرکت های بیمه‌ای در زمینه ارائه تخفیف در صدور بیمه نامه شخص ثالث هم گفت : بر اساس قانون جدیدی که به تصویب رسیده شرکت‌های بیمه‌ای ملزم به رعایت نرخ‌ها بوده و با این قانون ارائه تخفیف ها محدود خواهد شد.

تحسیری، افزود : ترکیب سبد پرتفوی بیمه معلم ، اکنون بهبود یافته و بودجه‌ای که به شعب هم ابلاغ شده بر اساس ترکیب سبد پرتفوی بوده است. به گفته وی ، بیمه معلم در سالجاری، تعدادی باجه در مناطقی چون عسلویه اضافه کرده و مجوز ایجاد باجه و شعبه در مناطق آزاد را هم کسب کرده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

70  −  67  =