راه‌حل اینستاگرامی محسن رضایی برای حل مساله فیش‌های حقوقی

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام درخصوص انتشار فیش های حقوقی گفت: راه حل های اساسی این موضوع این است که مقامات کشور باید دارایی های خود را به طور مستمر به قوه قضاییه گزارش دهند.

به گزارش ریسک نیوز،

متن یادداشت رضایی در این رابطه که در صفحه شخصی اینستاگرام خود منتشر کرده به شرح زیر است:

واکنش مردم در مورد فیش های حقوقی منتشر شده ی برخی مسئولین دولتی، شرکت ها و بانک ها آن هم در وضعیت اقتصادی موجود، نشان داد که مردم نسبت به رفتار دولتمردان توجه بسیار دارند.

مردم رفتار و عملکرد بین مسئولین در قوای سه گانه در نهادها را با شعارهای انقلاب و سیره حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری مقایسه می‌کنند و اگر خلاف آن رفتار کنیم، موجب یاس و ناامیدی خواهد بود.

چه کار کنیم؟ راه حل چیست؟

خوشبختانه دولت با تاکید مقام معظم رهبری ولو با تاخیر دست به کار شده تا این معضل را حل کند که یکی از راه حل های اساسی عمل به مصوبه مجمع تشخیص مصلحت نظام است که پیرو آن، مقامات کشور باید دارایی های خود را به طور مستمر به قوه قضاییه گزارش دهند. امید آنکه قوه قضاییه با همکاری دولت هرچه زودتر این طرح را عملیاتی کند.

البته مساله عمیق تر این است که موضوعاتی از قبیل فقر و فساد و تبعیض همواره برای مردم حائز اهمیت است. بجاست جریانات سیاسی در مواجهه با اینگونه معضلات، بجای اقدامات زودگذر، تصمیم جدی برای حل مشکل مردم بگیرند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  +  37  =  47