شماره تلفن برخی مشترکان تهرانی تغییر می‌کند

پیش شماره تلفن های برخی از مشترکین مرکز مخابرات شهید اکبری در تهران، پس از اجرای عملیات کابل برگردان تغییر می یابد.

به گزارش ریسک نیوز،شرکت مخابرات استان تهران از اجرای عملیات کابل برگردان و تغییر پیش شماره های تلفن مرکز مخابرات شهید اکبری تهران خبر داد.

با اجرای این عملیات تلفن های مشترکان با پیش شماره های ۷۷۱۱، ۷۷۱۴، ۷۷۳۲ الی ۷۷۳۵، ۷۷۷۸، ۷۷۷۹ و ۷۷۹۶ به ۷۶۷۸ تغییر یافته و تلفن های این مشترکان در محدوده خیابان های وفادار، رجائی، بختیاری، ۲۴۴ و شهرک خانه گستر به مدت ۷۲ ساعت با اختلال همراه است.

در همین حال عملیات کابل برگردان در مرکز مخابرات شهید چمران تهران نیز انجام می شود و مشترکان با پیش شماره های ۶۶۵۰ الی ۶۶۵۶ در محدوده خیابان های ستارخان، شادمان و بهبودی به مدت ۳ روز در ارتباط خود با اختلال مواجه هستند.

همچنین عملیات کابل برگردان در مرکز مخابرات پیروزی با پیش شماره های ۳۳۲۵، ۳۳۳۰، الی ۳۳۳۶، ۳۳۷۸، ۳۳۷۹ و ۳۶۶۰ در محدوده خیابان های کرمان، شهید رهبر، شهید رضا آشتیانی و شهید فتحعلی آشتیانی انجام می شود و ارتباط مشترکان این مرکز نیز به مدت ۳ روز اختلال خواهد داشت.

در مرکز مخابرات شهید ثابت قدم با پیش شماره های ۴۴۹۰ در محدوده جاده مخصوص کرج، خیابان های جهاد، تعاون و شهریور یکم و در مرکز مخابرات شهرقدس با پیش شماره های ۴۶۸۱ الی ۴۶۸۹ در محدوده بزرگراه فتح خیابان های قاسم اصغری، فرنان و مجتمع تجاری ایرانیان نیز عملیات کابل برگردان انجام می شود و از فردا به مدت ۷۲ ساعت ارتباط مشترکان این مراکز با اختلال همراه است.

با اجرای عملیات کابل برگردان ارتباط تلفنی مشترکان در مرکز مخابرات شهدای فیروزکوه و ارتباط تلفنی و دیتای مشترکان در مرکز مخابرات شهید جعفری با پیش شماره های ۲۲۱۷، ۲۲۱۸، ۲۲۴۰ الی ۲۲۴۳ و ۲۶۸۰ به مدت ۶ ساعت دچار اختلال می شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

6  ×  1  =