بلاتکلیفی مشتریان بانک “آینده”

براساس اطلاعات به دست آمده سه مؤسسه ادغامی تات، صالحین و آتی به دلیل نبود سیستم کربنکینگ به صورت جزیره‌ای فعالیت می‌کنند و این مساله برای مشتریان سابق آنها مشکلاتی را ایجاد کرده است.

به گزارش ریسک نیوز، به نقل از فارس پس از ادغام بانک تات با دو موسسه صالحین و آتی، برخی شعب این سه نهاد مالی گرچه در ابتدا تابلوهای سر در خود را تغییر نمی‌دادند اما بعد از هشدار بانک مرکزی، بر اساس گفته روابط عمومی این 3 نهاد، سردر شعب به نام "بانک آینده" تغییر کرده است.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

8  +  1  =