علاوه بر دو و نیم درصد ، ۱۰۰ هزار تومان هم تخفیف ثالث بگیرید

ویژه مشتریان سپرده وین سامان

کوپن تخفیف در هزینه خرید بیمه نامه شخص ثالث ویژه مشتریان حائز شرایط سپرده وین این امکان را به مشتری می دهد که در صورت کسب امتیاز لازم در طرح وین بانک سامان مشمول دریافت تخفیف ویژه خرید بیمه نامه شخص ثالث از سوی بیمه سامان شود.

به گزارش ریسک نیوز ، اگر چه که از 29 خرداد ماه سال جاری و در پی ابلاغ رسمی قانون جدید شخص ثالث به شرکتهای بیمه سقف تخفیف مجاز مطابق با مفاد مندرج در قانون دو و نیم درصد تعیین شده است اما راهکار های اعمال تخفیف بیش از رقم مجاز مندرج در قانون جدید شخص ثالث و به اصطلاح دور زدن قانون فراوان است.

کوپن تخفیف در هزینه خرید بیمه نامه شخص ثالث ویژه مشتریان حائز شرایط  سپرده وین بانک سامان این امکان را به مشتری می دهد که در صورت کسب امتیاز لازم در طرح وین بانک سامان مشمول دریافت تخفیف ویژه خرید بیمه نامه شخص ثالث می شوند.

طبق این طرح سپرده گذار وین همراه با بکی از اقوام درجه یک شامل پدر ، مادر ، همسر و فرزندان می توانند از تخفیف مورد نظر بهره برند.

نکته در خور توجه اینجاست که در این طرح ویژه تصریح شده است ، کوپن تخفیف مورد نظر شامل دو و نیم درصد حق بیمه به علاوه 1000000 ریال تخفیف پرداخت حق بیمه شخص ثالث اتومبیل است.

این تخفیف که شامل رقمی بالاتر از تخفیف مجاز قانون جدید شخص ثالث است در قالب گواهی خدمات بیمه ای مشتریان حائز شرایط طرح وین با همکاری بیمه سامان ارایه می شود .

 

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

81  +    =  86