درصورت عدم رفع اشکال بیمه نامه ؛ کارت سوخت شارژ نمی‌شود

هشدار به رانندگان بیمه نامه ناقص

در اطلاعیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان، به رانندگان وسائل نقلیه نفت‌گاز سوز که فاقد کارت بیمه نامه یا بیمه نامه ناقص هستند هشدار داده شد.

به گزارش ریسک نیوز،در اطلاعیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان، به رانندگان وسائل نقلیه نفت‌گاز سوز که فاقد کارت بیمه نامه یا بیمه نامه ناقص هستند هشدار داده شد.

به گزارش ایلنا از رشت، در این اطلاعیه که به دفتر خبرگزاری ارسال شده آمده است که کارت سوخت وسائط نقلیه نفت گازسوز که فاقد بیمه نامه معتبر باشند شارژ نخواهد شد.

به گفته مریم پورنصرالله، رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان، رانندگانی که نسبت به رفع نواقص بیمه نامه شخص ثالث وسائط نقلیه خود اقدام نکنند از شمول دریافت سوخت نفت‌گاز خارج شده و هنگام سوخت‌گیری در جایگاه‌ها با پیام خطا – بیمه مواجه می‌شوند.

وی افزود: پیام خطا برای وسائط نقلیه‌ای که نقص بیمه نامه دارند از تاریخ اول مرداد در جایگاه‌ها ملاحظه می‌شود و تا عدم رفع اشکال یا دریافت بیمه نامه معتبر کارت سوخت آن‌ها قابل استفاده نیست.

رئیس روابط عمومی منطقه گیلان مراجعه به دفا‌تر پلیس ۱۰+ را برای خروج خودرو از لیست ناوگان فاقد بیمه ضروری دانست و گفت: رانندگان می‌توانند با در دست داشتن بیمه نامه شخص ثالث معتبر و مدارک شناسایی خودرو از تاریخ ۲۶ تیر به دفا‌تر پلیس۱۰+ اقدام و خودرو خود را از لیست ناوگان نفت گاز سوز فاقد بیمه خارج کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  +  11  =  21