آتش‌سوزی دوباره در پتروشیمی بوعلی/ ۹ نفر از کارکنان مصدوم شدند

اگر چه حجم این آتش‌سوزی کم بود و آتش مهار شد اما ۹ نفر از کارکنان این مجتمع دچار سوختگی شدند و مدیرعامل این مجتمع نیز به دلیل بروز عارضه قلبی راهی بیمارستان شد.

به گزارش ریسک نیوز،دقایقی قبل در جریان تعمیر واحد پارازایلن در مجتمع پتروشیمی بوعلی این واحد برای بار مجدد آتش گرفت.

این گزارش حاکی است اگر چه حجم این آتش‌سوزی کم بود و آتش مهار شد اما 9 نفر از کارکنان این مجتمع دچار سوختگی شدند و مدیرعامل این مجتمع نیز به دلیل بروز عارضه قلبی راهی بیمارستان شد.

در این زمینه عبدالرسول دشتی رئیس روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس گفت: در واحد پارازایلن کارگران مشغول شست‌وشوی این واحد با اسید بودند که 2 نفر از این افراد مصدوم شدند و فورا به درمانگاه منتقل شدند.

وی با اشاره به اینکه حادثه آتش سوزی در این پتروشیمی رخ نداده است گفت: صاحب نسق مدیرعامل این مجتمع نیز بعد از حادثه آتش سوزی در تیرماه زیر بار فشار کاری بود به همین دلیل صبح امروز در ناحیه قلب دچار درد می شود که به درمانگاه مجتمع مراجعه کرده و هم اکنون تحت مداوا است.

در همین حال خبرنگار فارس کسب اطلاع کرد که در اثر این حادثه 9 نفر دچار مصدومیت شده‌اند که حال 2 نفر از آنها وخیم گزارش شده است.

دقایقی قبل عبدالرسول دشتی به خبرنگار فارس گفت: این حادثه به دلیل ریخته شدن مواد هیدروکربوری بر روی دست و کمر برخی کارکنان این پتروشیمی رخ داد که خوشبختانه مشکل جدی وجود ندارد.

وی ادامه داد: پیش از این حادثه صاحب نسق مدیرعامل پتروشیمی بوعلی برای مداوا به درمانگاه مراجعه کرده بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

18  −  15  =