حذف رستگار از هیأت مدیره بانک ملت/ هیأت مدیره ۴ نفره شد

هیأت مدیره بانک ملت در اصلاحیه‌ای ترکیب اعضای جدید خود را بدون حضور علی رستگار به سازمان بورس اعلام کرد.

به گزارش ریسک نیوز به نقل از فارس، بانک ملت در اصلاحیه ای که عصر دیروز بر روی سامانه اطلاع رسانمی ناشران بورس قرار گرفت از اصلاح ترکیب جدید هیات مدیره خود خبر داده است.

در این ترکیب جدید در حالی نام علی رستگار حذف شده که در کمال تعجب ترکیب هیات مدیره بانک سهامی عام ملت برای نخستین بار در تاریخ بورس ایران ایران از فرد به زوج تبدیل شده و از 5 نفر کمتر شده است.

بر اساس این اصلاحیه ترکیب جدید اعضای هیات مدیره بانک ملت  با استناد به مصوبه مجمع عمومی عادی سهامداران در تاریخ 30 تیر ماه 95 و جلسه هیات مدیره در تاریخ 4 مرداد سال جاری شامل حسن روستا عضو هات مدیره،محمد بیگدلی رییس هیات مدیره، حمید تاجیک باغخواص عضو هیات مدیره و هادی اخلاقی فیض آثار به عنوان نایب رییس هیات مدیره و همچنین مدیر عامل این بانک انتخاب شده اند.

مطابق با قانون تجارت ، عده هیات مدیره در سهامی عام نباید از 5 نفر کمتر باشد ولی بیشتر از 5 نفر طبق اساسنامه مانعی ندارد . در عین حال ترکیب هیات مدیره شرکت های بورسی نشان می دهد که همواره بر مبنای اعداد فرد و بیشتر از 5 نفر چینش می شود.

این در حالی است که با نگاهی به ترکیب جدید 4 نفره هیات مدیره بانک ملت هم اکنون یک کرسی هیات مدیره آن همچنان فاقد نماینده بوده و به این ترکیب می توان گفت ترکیب هیات مدیره بانک ملت هنوز تکمیل نیست.

روز گذشته خبرگزاری فارس در گزارشی به حضور علی رستگار مدیر عامل مستعفی و تحت تعقیب این بانک در ترکیب هیات مدیره بانک ملت اشاره و آنرا بررسی کرده بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

4  ×  9  =