پرداختی کارکنان شرکت ملی پست افزایش یافت

مدیر عامل پست گفت: خوشبختانه پرداختی‌های کارکنان با افزایش خوبی به‌ویژه در بخش اجرا روبه‌رو بوده است.

به گزارش ریسک نیوز،حسین مهری با بیان اینکه تدابیر پیش‌بینی شده در اساسنامه جدید شرکت پست، توسعه خدمات و تقویت وضعیت حاکمیتی شبکه را به‌دنبال خواهد داشت، اظهار کرد: با توجه به اهمیت استراتژیک بخش توزیع، تأکید باید بر تقویت و ارتقای جایگاه این بخش باشد.

وی عنوان کرد: از آنجایی که ارایه خدمات باکیفیت به مشتریان فلسفه وجودی شبکه است باید بخش توزیع به نوین‌ترین امکانات تجهیز گردد.

رییس هیئت مدیره شرکت ملی پست گفت: یکپارچه‌سازی گوشی‌های همراه، لباس و موتورهای موزعین در همین راستا صورت گرفته و تمامی تلاش خود را به کار خواهیم بست تا این تجهیزات به‌روزتر گردد.

مهری با اشاره به تأیید اساسنامه این شرکت از سوی شورای نگهبان خاطرنشان کرد: با ورود اپراتورهای پستی و توسعه فضای رقابت باید با جدیت ارایه خدمات باکیفیت، متنوع و با قیمت تمام‌شده پایین را دنبال نموده و به انتخاب نخست مشتری تبدیل شویم.

وی افزود: مصوبه ملی شدن شرکت پست جمهوری اسلامی ایران فصلی نوین برای شرکت پست به شمار می‌رود و باید خود را برای توسعه فعالیت‌های جدید در فضای کسب‌و‌کار آماده و تجهیز نماییم.

مدیر عامل پست وضعیت شبکه را با شرایط موجود امیدوارکننده ارزیابی کرد و گفت: باید نوآوری را اساس فعالیت‌ها و خدمات خود نموده تا بتوانیم در بازار باقی بمانیم در غیر این صورت رقبا از ما پیشی گرفته و پیروز میدان خواهند بود.

او با تأکید بر "باید به‌سرعت نقاط ضعف و کاستی‌ها را مرتفع و زیرساخت‌های الکترونیکی را تقویت کنیم"، ابراز کرد: امروزه در تمامی بخش‌ها خدمات الکترونیکی به‌سرعت جایگزین خدمات فیزیکی می‌شود و پست نیز باید تمامی خدماتش را به این سو سوق داده تا بتواند سرعت و دقت خدمات را ارتقا بخشیده و همچنین رضایت مشتریان را فراهم نماید.

مهری اعتماد را سرمایه بزرگ مجموعه خواند و یادآور شد: پست همیشه معتمد و امین مردم بوده است، از این رو باید با عملکرد بهینه بیش از پیش حافظ این سرمایه ارزشمند باشیم.

معاون وزیر ارتباطات افزایش پرداختی‌ها را دغدغه مسئولان ارشد شبکه خواند و بیان داشت: خوشبختانه پرداختی‌های کارکنان با افزایش خوبی به‌ویژه در بخش اجرا روبه‌رو بوده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  ×  8  =  32