آزمون نمایندگان مشمول ماده ۱۷ بیست و هشت مرداد برگزار می شود

۱۳۰ نفر از نمایندگان بیمه مشمول ماده ۱۷ آیین نامه شماره ۷۵ شورای عالی بیمه با هدف تطبیق شرایط نمایندگان مشمول این ماده در تاریخ ۱۳۹۵/۰۵/۲۸ در آزمون شرکت می کنند.

به گزارش ریسک نیوز  از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، آزمون قبلی در تاریخ ۹۵/۰۴/۲۴  با حضور ۱۱۳ نفر از متقاضیانی که بر اساس اعلام اداره کل نظارت بر صلاحیت‌های حرفه‌ای بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران واجد شرایط شرکت در آزمون تشخیص داده شدند برگزار شد و ۴۱ نفر از نمایندگان بیمه موفق به کسب حد نصاب قبولی شدند.
بر اساس این گزارش، با برگزاری منظم و ماهانه آزمون‌ها تا پایان سالجاری، وضعیت کلیه مشمولین ماده ۱۷ تعیین تکلیف شده و موسسات بیمه پروانه فعالیت کلیه نمایندگان خود را که موفق به کسب نمره قبولی در این آزمون‌ها نشوند لغو خواهند کرد.
بر اساس اعلام اداره کل نظارت بر صلاحیت‌های حرفه‌ای، از زمان ابلاغ آیین نامه تنظیم امور نمایندگی بیمه (شماره ۷۵) شورای عالی بیمه بیش از ۱۷۵۰۰ نفر از نمایندگان فعال بیمه ملزم به تطبیق وضعیت خود با مقررات تنظیم امور نمایندگی بیمه (شرکت در آزمون) بوده‌اند که ۶۳ درصد از آنها (بیش از ۱۱ هزار نفر) تطبیق داده شده و مابقی (۶۵۰۰ نفر) تا پایان سال تعیین تکلیف خواهند شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

59  +    =  62