افتتاح ساختمان جدید بانک ملی ایران در فرودگاه شیراز

همزمان با ایام دهه کرامت و ولادت با سعادت امام هشتم شیعیان، ساختمان جدید بانک ملی ایران در فرودگاه شیراز با حضور برات کریمی عضو هیأت مدیره بانک افتتاح و رسماً مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش ریسک نیوز به نقل از ایلنا در این مراسم اصلان کریمی مدیر امور منطقه دو کشور، ذاکری مدیر امور مجلس، شفیعی مدیر امور اعتباری ، بدیعی مدیر کل فرودگاه‌های استان فارس ، بذرافشان رئیس و دیگر مسئولان اداره امور شعب استان حضور داشتند.

عضو هیأت مدیره با اشاره به لزوم بستر سازی مناسب جهت حضور مقتدرانه و همه جانبه بانک ملی ایران در راستای خدمت رسانی به مردم شریف، خاطرنشان کرد: تمامی شعب بانک ملی ایران بایستی نقش خود را بعنوان همراه و خدمتگزار اقشار مردمی به درستی ایفا کنند.

کریمی نقش شعب بانک ملی ایران مستقر در فرودگاه‌های کشور را مهم توصیف کرده و افزود: این شعبه‌ها باید خدمات ارزی مطلوب را به گونه ای ارائه نمایند که رضایت خاطر مسئولین فرودگاهی و مشتریان را فراهم آورد.

 عضو هیأت مدیره همچنین در جمع همکاران اداره امور شعب استان فارس حضور یافته و در یک فضای صمیمی به بررسی نقطه نظرات و مسائل مطروحه پرداخت. وی ضمن تأکید بر تأمین مالی واحدهای تولیدی و مشارکت مستمر در فعالیت های اقتصادی و تجاری، افزود: بانک ملی ایران با هدایت منابع مالی به سمت و سوی تولید و تمرکز بر صادرات تولیدات داخلی، زمینه های اشتغال، طراوت و شکوفایی اقتصادی را در جامعه فراهم می آورد و این امر ، مهمترین رسالت بانک ملی ایران بعنوان بزرگترین بانک دولتی در تحقق اقتصاد مقاومتی است.

در ادامه جلسه همکاران اداره امور شعب استان فارس به بیان پرسش‌های خود پرداخته و عضو هیأت مدیره و هیأت همراه پاسخ‌های لازم را ارائه کردند.

عضو هیأت مدیره همچنین از شعبه کوثر شیراز بازدید کرده و توصیه های لازم در جهت بهبود فرایند کاری را ارائه نمود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  +  85  =  87