تغییر اپراتور موبایل با حفظ شماره رایگان شد

اپراتور اول با رایگان کردن ترابردپذیری، شیوه تغییر اپراتور با حفظ شماره را اعلام کرد. این اپراتور بر مزیت یکپارچگی با تلفن ثابت و پوشش سراسری متمرکز شده است.

به گزارش ریسک نیوز،همراه اول با تشریح جزئیات طرح ترابرد پذیری شماره‌های موبایل، اعلام کرد: پس از اجرای آزمایشی طرح ترابردپذیری شماره های تلفن همراه (MNP) این طرح از روز یکشنبه 31 مردادماه به صورت رسمی آغاز شده و کاربران تلفن همراه غیرهمراه اولی برای تغییر اپراتور و استفاده از شبکه اپراتور اول می توانند با مراجعه به پرتال این اپراتور به نشانیjoin.mci.ir ثبت نام کرده و رایگان مراحل ترابرد را طی کنند. مشترکین می توانند برای سهولت در انجام مراحل ترابرد، گزینه تحویل سیم کارت درب منزل را انتخاب کنند.

علاوه بر ثبت نام اینترنتی، علاقمندان به ترابرد به شبکه همراه اول، می توانند از طریق 12 هزار دفتر خدمات این اپراتور در سراسر کشور، درخواست خود را به صورت حضوری اعلام کرده و سیم کارت خود را به صورت حضوری دریافت کنند.

مشترکین پس از تکمیل فرم درخواست ترابرد و دریافت پیامک مربوطه (از سرشماره 667)، باید با ارسال عدد 1 حداکثر ظرف مدت 24 ساعت درخواست ترابرد را تأیید کنند.

پس از تأیید پیامک و دریافت شناسه تخصیص یافته ترابرد توسط مشترک، زمان فعال سازی حداکثر تا 3 روز برای سیم کارت های اعتباری و حداکثر 5 روز برای سیم کارت های دائمی به طول می انجامد.

این اپراتور در ترابرد پذیری بر مزیت مکالمه مقرون به صرفه با تلفن ثابت در خانواده 96 میلیونی همراه اول و تلفن ثابت، پوشش سراسری در کشور برای مکالمه و اینترنت و شبکه خدمات پس از فروش تمرکز کرده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

51  −  49  =