انتقام از دو پرسپولیسی هوا شد

پس از جدایی رامین رضاییان و مهدی طارمی از پرسپولیس، هواداران این تیم قصد داشتند در اولین بازی تیم ملی اعتراض خود را نشان دهند.

به گزارش ریسک نیوز،پس از قطعی شدن بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس، پرونده هر دو انتقال جنجالی بازیکنان این تیم به ریزه اسپور ترکیه بسته شد.

رامین رضاییان و مهدی طارمی که در فصل نقل و انتقالات به یکباره خبر پیوستنشان به ریزه اسپور ترکیه منتشر شد باعث خشم و ناراحتی هواداران پرسپولیس شدند.

این موضوع باعث شد هواداران این تیم در صفحات مجازی این دو بازیکن وعده دیدار در بازی تیم ملی ایران با قطر را بدهند.

هواداران پرسپولیس قصد داشتند با حضور در ورزشگاه آزادی با شعار دادن علیه این دو بازیکن، اعتراضشان را اعلام کرده و به نوعی انتقامشان را از این دو بازیکن بگیرند.

با این حال پس از گذشت هفته‌ها از آن اتفاق و انتقال جنجالی، هر دو بازیکن به هرشکل ممکن توانستند به پرسپولیس برگردند و با ابراز ندامت و عذرخواهی از هواداران پرسپولیس، به نوعی جایگاه خوبشان را در بین آنها پس بگیرند.

به این ترتیب به نظر می‌رسد انتقام هواداران پرسپولیس از این دو بازیکن که قرار بود در بازی تیم ملی ایران مقابل قطر انجام شود عقیم ماند و این دو بازیکن با بازگشتشان به پرسپولیس پیش از این بازی به نوعی از این اتفاق در امان ماندند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

6  +  2  =