برنامه استراتژیک بانک تجارت رو نمایی شد

همزمان با هفته بانکداری اسلامی، طی مراسمی ازبرنامه استراتژیک بانک تجارت رو نمایی شد.

به گزارش ریسک نیوز،به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، در این مراسم که روز شنبه سیزدهم شهریور برگزار شد مقدم ، مدیر عامل این بانک گفت: بانک تجارت در چشم انداز خود به عنوان انتخاب اول مشتریان، بانکی پاسخگو خواهد بود که نیازهای مشتریان را در کوتاه ترین زمان و با جدیدترین خدمات تامین می کند.

وی افزود: ماموریت بانک تجارت به عنوان یکی از بزرگترین بانکهای تجاری منطقه این است که با طراحی و خلق خدمات نوین و با هدف ارزش آفرینی برای مشتریان به ویژه مشتریان ارزنده، حضوری موثر در بازارهای داخلی، منطقه ای و جهانی داشته باشد. اعتبار و خوشنامی به همراه نیروی انسانی متبحر و نیز توانمندی ارائه خدمات بانکی به ویژه در حوزه تعهدات، این امکان را فراهم می آورد تا در چارچوب قوانین و مقررات پولی و بانکی کشور، ضمن ارتقای سود آوری و تامین منافع تمامی ذینفعان، بتوانیم نقش موثری در توسعه اقتصادی ایفا کنیم.

مدیر عامل بانک تجارت، تعهد به ارزش آفرینی برای کلیه ذینفعان، تعهد به رعایت اصول مشتری  مداری و تعهد به شفافیت و صداقت را از جمله مهمترین  ارزشهای این بانک برشمرد و تاکید کرد : این ارزشها در برگیرنده اهدافی چون افزایش سهم از نقدینگی کشور، افزایش سهم بانک از مجموع تعهدات شبکه بانکی، کاهش مطالبات معوق، ارتقای سطح خدمات الکترونیکی، افزایش سطح رضایت مشتریان و افزایش بهره وری کارکنان خواهد بود.

وی در ادامه گفت: برنامه استراتژیک  بانک تجارت براساس رویکرد آینده پژوهانه و بررسی روندها و کلان روندهای موثر بر آینده صنعت بانکداری و ترسیم آینده پیش روی بانکداری تهیه و تدوین شده است و این رویکردموجب  می شود  مدیران بتوانند در مقابل عوامل محیطی و بیرونی واکنشی پویا و به موقع داشته باشند.

مدیرعامل بانک تجارت در پایان گفت:در  صورتی که این برنامه به صورت کامل و دقیق از سوی تمام ارکان بانک اجرا شود، آینده روشنی در انتظار بانک تجارت خواهد بود.

در ابتدای این مراسم، افسانه اوضاعی، مدیر امور سازمان بانک توضیحاتی در خصوص روند و چگونگی تدوین برنامه استراتژیک بانک ارائه داد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

80  +    =  81