پیگیری ۲۵۰پرونده خسارت توفان در بیمه‌کوثر مازندران

۲۵۰ پرونده مربوط به خسارت‌های وارد شده توفان اخیر، تاکنون در شهرهای استان در بیمه کوثرتشکیل شده است که در حال بررسی های کارشناسی است و برخی نیز به مرحله پرداخت خسارت رسیده است.

به گزارش ریسک نیوز،به نقل از روابط‌عمومی و اعلام مدیر شعبه مازندران بیمه‌کوثر؛ توزیع فراوانی خسارت در شهرهای قائم‌شهر، بابل، آمل، بابلسر، ساری، شیرگاه و توابع استان بوده است که از این تعداد 156 مورد مربوط به قائم‌شهر، 60 مورد مربوط به بابل و مابقی به دیگر شهرها اختصاص دارد.

قاسم بهروزی با بیان اینکه پنج تیم کارشناسی و ارزیابی خسارت به سرپرستی این شعبه به مناطق آسیب‌دیده اعزام و نسبت‌به بازدید و براورد خسارت اقدام کرده‌اند، بیان‌کرد: خسارت‌های ایجادی ناشی از وقوع توفان بیشتر مربوط به تخریب سقف ساختمان‌ها و ورود آب به داخل منازل بوده است.

وی از استقرار تیم کارشناسی و ارزیابی خسارت در ستاد شعبه مازندران خبرداد و تصریح‌کرد: این تیم به‌منظور پاسخگویی به ارباب‌رجوع و نیز تسریع و تسهیل در رسیدگی به خدمات‌رسانی به بیمه‌شدگان تحت‌پوشش در شعبه مسقر شده است.

مدیر شعبه مازندران بیمه‌کوثر دریافت مدارک از خسارت‌دیدگان در محل حادثه را عامل افزایش رضایت‌مندی بیمه‌شدگان تحت‌پوشش دانست و گفت: مشتریان خسارت‌دیده بیمه‌کوثر می‌توانند به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر با شماره 33349021 تماس گرفته و نسبت‌به تشکیل پرونده اقدام کنند.

قاسم بهروزی خاطرنشان‌کرد: پیش‌بینی می‌شود در این حادثه حدود 500نفر از بیمه‌شدگان تحت‌پوشش بیمه‌کوثر دچار خسارت شده باشند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

9  ×  1  =