مدیران نجومی یا میکروب های سیستم اداری

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه مدیران با حقوق های نجومی از خلاء های قانونی سوء استفاده کردند، گفت: بیشتر مدیران کشور سالم هستند و اندک مدیران متخلف که مانند میکروب هستند باید حذف شوند.

به گزارش ریسک نیوز،مدیران نجومی میکروب های سیستم اداری هستند

شامگاه روز گذشته با حضور رئیس سازمان بازرسی کل کشور و مسئولان استانی مراسم تودیع و معارفه روسای قبلی و فعلی سازمان بازرسی خوزستان برگزار شد.در این مراسم که در سالن ساختمان شهید تند گویان مجتمع قضایی اهواز برگزار شد، قاضی ناصر سراج با تشکر از زحمات رئیس سابق سازمان بازرسی خوزستان اظهار داشت: قانون ارتقای سلامت اداری کشور با نظر تشخیص مصلحت نظام به مدت سه و نیم سال دیگر تمدید شد.

وی با اعلام این خبر افزود: این قانون ظرفیت مناسبی برای حمایت از مدیران و سرمایه گذاران فراهم می‌کند زیرا در این قانون جرائم حبس حذف شده و بیشتر محرومیت اجتماعی برای متخلفان در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به حقوقهای نجومی گفت: سازمان بازرسی با تشکیل جلسات مختلف مسئله حقوق‌های نجومی را پیگیری می‌کند و در این مسئله خلاءهای قانونی وجود دارد که موجب سوء استفاده قرار می‌گیرد که سعی می‌شود این خلاءها مرتفع شود.

وی ادامه داد: بخش عمده ای از مدیران افراد سالم و پاک دستی هستند ولی در این میکروبهای اندکی هستند که به مدیریت کشور لطمه می‌زنند که این میکروبها باید از سیستم حذف شوند.

میکروب خواندن مدیران نجومی از سوی رئیس سازمان بازرسی کل کشور در حالی است که قبل از این نوبخت سخنگوی دولت از … یکی از مدیران نجومی با عنوان ذخیره نظام یاد کرده بود.

 

منبع: دانشجو

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

6  +  3  =