ارائه یاقوت ماندگار به مشتریان بانک تجارت

ارائه یاقوت ماندگار به مشتریان بانک تجارت بانک تجارت در راستای ارائه خدمات نوین سپرده ای، مجموعه طرح های سپرده گذاری تدریجی با نام یاقوت ماندگار را به مشتریان خود ارائه می کند.

به گزارش ریسک نیوز،بانک تجارت در راستای رفاه اقشار مختلف جامعه  و پوشش هزینه‌های دوران بازنشستگی، برقراری مستمری برای بانوان جامعه و تامین آتیه کودکان و نوجوانان، طرح جدید سپرده‌ای تحت عنوان یاقوت ماندگار را ارائه کرد. 

در طرح سپرده یاقوت ماندگار، مشتری نسبت به افتتاح سپرده اولیه بلند مدت یک ساله اقدام نموده و طی یک دوره زمانی حداقل پنج ساله نسبت به سپرده‌گذاری تدریجی به صورت ماهیانه با مبالغ دلخواه در افزایش سرمایه خود اقدام می‌نماید.

در طرح یاقوت ماندگار  امکان دریافت یکجای اصل و سود سپرده در پایان دوره فراهم شده و سپرده‌گذار می‌تواند براساس درخواست خود از طرح دریافت مستمری ماهیانه در پایان دوره نیز بهره‌مند شود.

 طرح سپرده سرمایه‌گذاری یاقوت ماندگار شامل: تأمین فردا، ویژه دوران  بازنشستگی، طرح آینده روشن،ویژه بانوان و طرح قلک طلایی، ویژه کودکان و نوجوانان است. در طرح قلک طلایی صرفا اصل و سود تجمیع شده سپرده به سپرده گذار پرداخت می‌گردد.

مشتریان بانک تجارت به منظور افتتاح سپرده سرمایه گذاری یاقوت ماندگار و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نزدیکترین شعبه این بانک مراجعه نمایند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

8  +  2  =