روابط‌عمومی بانک شهر در جایگاه نخست قرار گرفت

بیما- روابط‌عمومی بانک شهر در سطح ملی هفتمین جشنواره انتشارات روابط‌عمومی و با رای هیات داوران، مقام نخست بهترین “پوستر روابط عمومی” را کسب نمود.

به گزارش ریسک نیوز،مراسم معرفی برگزیدگان هفتمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی به همت انجمن متخصصان روابط‌عمومی روز یکشنبه، مورخ 25 تیرماه در سالن شهید قندی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار و از منتخبین این جشنواره در بخش رقابتی و در دو گروه ملی و استانی، با تقدیم تندیس و لوح افتخار قدردانی شد.

در این مراسم که با حضور مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی کشور برگزار و اساتیدی همچون میرسعید قاضی، دکتر مهدی محسنیان راد، دکتر احسان پوری، محمود مختاریان، دکتر یونس شکرخواه و دکتر محمدرضا رسولی از اساتید حوزه ارتباطات و روابط‌عمومی به سخنرانی پرداختند، از روابط عمومی بانک شهر به خاطر کسب مقام نخست کشور در بخش بهترین پوستر با اهدای لوح سپاس قدردانی به عمل آمد.


در حاشیه این  مراسم میثم مرادی‌نیا مدیر امور حوزه مدیریت و روابط‌عمومی بانک شهر در گفتگویی با خبرنگاران ضمن تقدیر از انجمن متخصصان روابط‌عمومی به جهت برگزاری شایسته هفتمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی اظهار داشت: روابط‌عمومی بانک شهر در طی یک سال گذشته تلاش نموده است با استانداردسازی تمامی فعالیت‌های خود بر اساس آخرین متدهای علمی حوزه علوم ارتباطات، گام‌های موثری در راستای اعتلای دانش روابط‌عمومی کشور بردارد.
وی در ادامه ضمن تقدیر از آقایان سیدمهدی وثوق و علیرضا جباری از کارشناسان بخش طراحی و گرافیک روابط‌عمومی بانک شهر افزود‌: کسب چنین جوایزی در سطح ملی که از تلاش‌های تک تک کارکنان روابط‌عمومی‌های برگزیده به دست آمده است قطعا بر مسئولیت آنان به عنوان سرآمدان این عرصه خواهد افزود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

65  −  56  =