استانداردهای طرح ساماندهی تابلو و سایر اقلام تبلیغاتی کارگزاران رسمی بیمه نهایی شد+نمونه اقلام تبلیغاتی

بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران استانداردهای تابلو و سایر اقلام تبلیغاتی کارگزاران رسمی بیمه را ساماندهی و نمونه های متحدالشکل آن را برای اجرا ابلاغ نمود.

به گزارش ریسک نیوز، بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران  در اجرای مفاد ماده ۱۰ آیین نامه کارگزاری رسمی بیمه مستقیم ( شماره ۹۲ )، طرح ساماندهی تابلو ، مهر ، سربرگ ، کارت ویزیت و لوگوی ( علامت تجاری ) کارگزاران رسمی بیمه ( حقیقی و حقوقی ) را در دستور کار قرارداد و استانداردهای لازم را پس از دریافت ، بررسی و اعمال نقطه نظرات پیشنهادی انجمن های صنفی کارگزاران رسمی بیمه ، نهایی و نمونه اقلام تبلیغاتی را طراحی کرد.

بنا بر این گزارش ، نمونه های طراحی شده ( متحدالشکل ) تابلو، مهر، سربرگ ،کارت ویزیت  و سایر اقلام تبلیغاتی از طریق پنجره الکترونیکی تعاملی ( میز کار کارگزاران رسمی بیمه ) در بستر سامانه نظارت و هدایت الکترونیکی بیمه ( سنهاب ) به جامعه کارگزاران رسمی بیمه ابلاغ و بر تطبیق اقلام تبلیغاتی آنها با استانداردهای تدوین شده ( در بازه زمانی حداکثر ۶ ماه پس از ابلاغ ) تاکید گردید.

شایان ذکر است ، بر اساس قانون ثبت اختراعات ، طرحهای صنعتی و علائم تجاری ( مصوب سال ۱۳۸۶ مجلس شورای اسلامی ) ، کارگزاران رسمی بیمه می توانند پس از اخذ تائیدیه رسمی از اداره ثبت علائم تجارتی ( سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ) نسبت به درج علامت تجاری ( لوگوی ) مخصوص به خود صرفاً در سربرگ و کارت ویزیت خود اقدام نمایند. در صورت استفاده کارگزاران بیمه از علامت تجاری بدون اخذ تائیدیه لازم از مرجع قانونی فوق الذکر ، بیمه مرکزی ج.ا.ایران اقدامات نظارتی لازم را بعمل خواهد آورد.

نمونه های مذکور به شرح زیر است : 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  −  3  =  4