کارت اعتباری در بانک ملی ایران بزودی عرضه می شود

مدیر عامل بانک ملی ایران از عرضه کارت های اعتباری جدید ۱۰۰ تا ۵۰۰ میلیون ریالی در آینده نزدیک در شعب بانک ملی ایران خبر داد.

به گزارش ریسک نیوز به نقل از بانک ملی؛ محمدرضا حسین زاده با اشاره به صدور دستورالعمل نحوه عرضه این کارت ها از سوی بانک مرکزی گفت: شعب بانک ملی برای عرضه این کارت ها در سراسر کشور آمادگی دارند.

وی ادامه داد: این کارت ها کمک موثری برای دریافت کنندگان تسهیلات و وام های خرد بانکی نظیر وام خرید کالا، خودرو و جعاله مسکن خواهد بود و می تواند پاسخگوی نیاز مردم باشد .

حسین زاده افزود: سقف اعتبار این نوع کارت ها در سه سطح 100، 300 و 500 میلیون ریالی و دائمی است که با پرداخت بخشی از اقساط، بارها قابلیت تامین اعتبار از سوی بانک صادرکننده را خواهد داشت.

بانک ملی ایران با هدف ایجاد قدرت خرید بیشتر و در استانداردهای بین المللی و رویه های متداول دنیا اقدام به طراحی کارت اعتباری بر مبنای عقد مرابحه و قانون عملیات بانکی بدون ربا بر اساس دستورالعمل های بانک مرکزی کرده است.

دارنده این کارت می تواند تا میزان مشخصی که به آن سقف اعتبار گفته می شود، از محل اعتباری که توسط بانک ملی ایران به آن اختصاص داده شده است از مراکز فروش کالا یا خدمات خرید کند.

اعتبار این کارت ها گردشی خواهد بود و پس از تسویه یا بازپرداخت اقساط، اعتبار کارت تا میزان اولیه تجدید (شارژ) می شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

36  +    =  45