دستور کار صحن علنی مجلس پس از سه هفته تعطیلات

رسیدگی به لایحه اصلاح قانون نحوه جلوگیری از آلودگی هوا و انتخاب ناظران در شورای عالی اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی از جمله موارد کاری مجلس شورای اسلامی در هفته آینده است.

به گزارش ریسک نیوز،مجلس شورای اسلامی پس از سه هفته تعطیلی از 4 مهر در روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه جلسه علنی دارد.

بر اساس دستور کار اعلامی صحن علنی مجلس، بررسی طرح الحاق یک تبصره به ماده 42 قانون آیین‌نامه داخلی مجلس و رسیدگی به دو لایحه موافقت‌نامه همکاری در زمینه حفظ نباتات و قرنطینه گیاهی بین ایران و عراق و همکاری در زمینه دامپزشکی و بهداشت دام بین ایران و آذربایجان در دستور کار وکلای ملت، در هفته آینده قرار گرفته است.

به گزارش تسنیم، بررسی لایحه تصویب احکام و مصوبات بیست و پنجمین کنگره اتحادیه جهانی پست، طرح الحاق دو تبصره به ماده 617 قانون مجازات اسلامی و لوایح اساسنامه سازمان فرهنگی هنری فارسی‌زبانان (ایتا) و اصلاح قانون نحوه جلوگیری از آلودگی هوا (ادغام با طرح کاهش آلودگی هوا) نیز در دستور کار نمایندگان قرار دارد.

انتخاب سه نفر از نمایندگان مجلس با معرفی کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی به‌عنوان عضو در هیئت مدیره مؤسسه خبرگزاری خانه ملت، انتخاب یک ناظر از اعضای کمیسیون اقتصادی با تصویب مجلس به‌عنوان ناظر در نحوه اجرای ماده 37 قانون مالیات بر ارزش افزوده و انتخاب سه نفر از نمایندگان به‌عنوان عضو در شورای عالی اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی از دیگر موارد کاری هفته آینده مجلس است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  +  25  =  28