اولین اظهارنظر احمدی‌نژاد بعد از نهی از کاندیداتوری

محمود احمدی‌نژاد باز هم به سفر رفت، اما این سفر مانند سایر مسافرت‌های او عادی نبود، بلکه مایه حیرت همگان شد؛ چرا که زمان زیادی از نهی او از کاندیداتوری درانتخابات سال ۹۶ نگذشته است.

به گزارش ریسک نیوز،دیروز خبر رسید که او به گیلان رفته است. تصاویر حضور او در نماز جمعه آستانه اشرفیه در سایت‌های حامی احمدی‌نژاد به شکل وسیع منتشر نمی‌شد؛ به ویژه تصویر سلفی گرفتن چند نوجوان کم سن و سال!

سایت آستان خبر دیروز نوشت؛ احمدی‌نژاد درپاسخ به دلیل سفر خود به گیلان و اشرفیه اظهار داشت: وقت نماز شد. در اشرفیه حضور پیدا کردم. وی با تاکید براین که مگر حضور در مسجد برای نماز دلیل می‌خواهد، گفت: برای عرض ارادت در نزد حضرت سلطان سید جلال الدین اشرف و با توجه به موقع نماز به مسجد جامع آمدم تا نماز بخوانم.

رئیس‌حمهور سابق کشورمان در واکنش به اینکه در ارتباط با فرمایشات رهبر معظم انقلاب و پیام شما به ایشان صحبت بفرمایید، گفت: ممنونم از شما؛ قصد مصاحبه ندارم.

وی در پاسخ به اینکه حضور کوتاه شما در آستانه ‌اشرفیه با واکنش‌های مختلفی در فضای مجازی و حقیقی روبه‌رو شده است افزود: «ما که هنوز نیامدیم، بازتابش کجا بود؟!»

اما این پایان ماجرا نیست و نباید سفر احمدی‌نژاد به آستانه اشرفیه را ناگهانی و بدون برنامه‌ریزی دانست؛ چنان که در ۳ مهرماه بهمن شریف‌زاده از اعضای حلقه حامیان احمدی‌نژاد در پاسخ به این سوال که احمدی‌نژاد باز هم به سفرهای استانی خود ادامه خواهد داد؟ گفته بود: «من سخنگوی احمدی‌نژاد نیستم که اخباری از آمد و شد ایشان بدهم، اما این را باید از دفتر ایشان بپرسید. ولی براساس شنیده‌ها سفرهای ایشان ادامه پیدا خواهد کرد.»

برخی بر این باور هستند که سفر احمدی‌نژاد برای انتشار پیام خاصی صورت گرفته است که همان القای حضور و فعال بودنش است. البته این نخستین سفر او پس از نهی مقام معظم رهبری نیست؛ چرا که سفر به استان گلستان هم در چنین شرایطی صورت گرفت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  −  4  =  1