اولین شرکت بیمه ایرانی رتبه بندی شد

از طریق موسسه معتبر capiital inteligence

شرکت بیمه رازی از طریق موسسه معتبر capiital inteligence رتبه بندی می شود که نتیجه نهایی این رتبه بندی طی هفته اینده اعلام خواهد شد .

به گزارش ریسک نیوز،بونس مظلومی در نخستین "همایش اجلاس شهروندی"  که با شرکت نمایندگان و عوامل فروش این شرکت در سراسر کشور در محل هتل المپیک تهران برگزار شد، گفت: شرکت بیمه رازی در مسیر تعالی و سرآمدی و بهبود مستمر قرار دارد ، ما نخستین شرکتی ایرانی عضو بنیاد اروپایی سرآمدی هستیم و امروز فراتر از سطح ملی فعالیت می کنیم .

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیمه رازی  در بسیاری از شاخص ها  به نخستین جایگاه دست پیدا کرده است تصریح کرد:از لحاظ  بازده سرمایه گذاری چندین سال است که رتبه یک صنعت بیمه ایران را به خود اختصاص داده ایم.

مظلومی ضمن اشاره به اینکه اولین شرکت ایرانی هستیم که از طریق اروپا رتبه بندی می شویم خبر داد: شرکت بیمه رازی از طریق موسسه معتبر capiital inteligence  رتبه بندی می شود که نتیجه نهایی این رتبه بندی  طی هفته اینده  اعلام خواهد شد .

مظلومی ادامه داد: شرکت بیمه رازی سه سال متوالی در سطح یک توانگری مالی قرار دارد و استراتژی ما حفظ شاخص توانگری مالی است که کماکان به قوت خویش باقی است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

6  ×  1  =