وضعیت فوق العاده و هشدار جدی به مسافران عازم ترکیه

سفارت جمهوری اسلامی ایران در آنکارا نظر به اتفاق ناگواری که برای یک ایرانی در استانبول افتاد به مسافران عازم به این کشور هشدار داد.

به گزارش ریسک نیوز،ضرب و شتم مسافران ایرانی برای اخاذی

 سفارت جمهوری اسلامی ایران در آنکارا نظر به اتفاق ناگواری که برای یک ایرانی در استانبول افتاد به مسافران عازم به این کشور هشدار داد.

در اطلاعیه سفارت ایران در ترکیه آمده است:

نظر به وقوع برخی حوادث ناگوار برای هموطنان، با تاکید در مورد اهمیت رعایت مقررات وضعیت فوق العاده در جمهوری ترکیه ، مجددا توصیه می گردد در صورت اقامت و یا ضرورت انجام مسافرت، با دقت نظر و توجه نسبت به هشدار های نمایندگی و سرکنسولگری های جمهوری اسلامی ایران درترکیه و نیزدستگاه های ذیربط کشور میزبان، از حضور در اماکن پر ازدحام و نامطمئن اکیدا خودداری فرمایند.

لازم به یادآوری است 2 گردشگر ایرانی توسط 6 شهروند ترکیه در محله فاتح استانبول مورد ضرب و شتم قرار گرفتند که یکی از آنها کشته شد.

چند شهروند ترک، عده ای از گردشگران ایرانی را به مراکز تفریحی برده اما با فریب آنها قصد اخاذی مبلغ زیادی از آنها را داشته اند. این موضوع باعث درگیری و ضرب و شتم میان آنها شده است.

در نتیجه این درگیری، مهاجمان 2 گردشگر ایرانی با نامهای اختصاری ح. ک 40 ساله و پ.م 29 را با چاقو مورد ضرب و شتم قرار داده اند. مجروحان فورا به بیمارستان منتقل شده اما یک نفر از آنها به علت شدت جراحات جان باخته است.پلیس ضاربان را دستگیر و روانه زندان کرده است. ضاربان از طریق دوربین‌های مدار بسته شناسایی شده‌اند.

 

منبع: خبرآنلاین

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  ×  1  =  8