جذب ۱۰ هزار نیروی استخدامی در آموزش و پرورش

معاون رسانه‌‌ مرکز اطلاع‌رسانی وزارت آموزش و پرورش از آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی این وزارتخانه از ۱۷ مهر ماه خبر داد.

به گزارش ریسک نیوز به نقل از فارس، رسول پاپایی معاون رسانه مرکز اطلاع‌رسانی وزارت آموزش و پرورش در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: بر اساس مجوز سازمان اداری و استخدامی کشور و در چارچوب قانون مدیریت خدمات کشوری، تعداد 10 هزار نفر از واجدین شرایط که دارای مدرک دانشگاهی هستند از طریق آزمون کتبی و بررسی صلاحیت‌های عمومی،‌ مصاحبه استخدامی و انجام معاینات پزشکی متناسب با نیازهای واحدهای آموزشی جذب وزارت آموزش و پرورش می‌شوند.

وی ادامه داد: این افراد به شرط گذراندن موفقیت‌آمیز دوره یکساله مهارت‌آموزی که توسط دانشگاه‌های فرهنگیان و شهید رجایی برگزار می‌شود به صورت پیمانی در مشاغل آموزشی این وزاتخانه استخدام می‌شوند.

پاپایی افزود: این استخدام بر اساس نیاز مناطق آموزشی و به صورت بومی انجام می‌گیرد که از مجموع 10 هزار نیروی استخدامی، 4 هزار و 7 نفر نیروی زن و 5 هزار و 993 نفر نیروی مرد جذب وزارت آموزش و پرورش می‌شوند.

معاون رسانه مرکز اطلاع‌رسانی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: بر اساس ماده 28 اساسنامه دانشگاه فرهنگیان، پذیرفته‌شدگان ملزم به گذراندن دوره یکساله مهارت آموزی در دانشگاه‌های فرهنگیان و شهید رجایی هستند.

پاپایی خاطرنشان کرد: کارآموزان مکلف هستند در آزمون جامعی که در پایان دوره یکساله برگزار می‌شود شرکت کرده و گواهی موفقیت را کسب کنند.

وی بیان داشت: براساس هماهنگی‌های انجام شده با سازمان سنجش کشور، بعد از انتشار آگهی این استخدام، واجدین شرایط از 17 مهر سال جاری می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش کشور نسبت به ثبت‌نام در این آزمون استخدامی اقدام کنند.

معاون رسانه مرکز اطلاع‌رسانی وزارت آموزش و پرورش ابراز امیدواری کرد که آزمون استخدامی این وزارتخانه 21 آبان سال جاری برگزار شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

6  +  3  =