سارقان مسلح بانک ملت را شناسایی کنید

پلیس آگاهی از مردم برای دستگیری سارقان مسلح بانک ملت شعبه خیابان هدایت درخواست کمک کرد.

به گزارش ریسک نیوز،ساعت 13:35 بیست و چهارم خرداد ، از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 وقوع یک فقره سرقت مسلحانه از شعبه بانک خیابان هدایت به کلانتری 109 بهارستان اعلام شد. 

با حضور ماموران کلانتری در محل وقوع سرقت و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد دو نفر در حالی که کلاه کاسکت به سر داشتند با یک قبضه اسلحه کلاشینکف وارد بانک  شعبه ی هدایت شده و ضمن تیراندازی در داخل شعبه و تهدید، اقدام به سرقت بیش از 30 میلیون تومان وجه نقد کرده و بلافاصله با یک دستگاه موتورسیکلت طرح هوندا 125 از محل متواری شدند. 

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "سرقت مسلحانه" و به دستور بازپرس شعبه اول دادسرای ناحیه 34 تهران ، پرونده در اختیار اداره یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.  
 
با حضور کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی و انجام تحقیقات از شاهدان صحنه سرقت مشخص شد دو نفر با به سر داشتن کلاه ایمنی موتورسیکلت وارد شعبه ی بانک شده ، ابتدا اقدام به شلیک تیر هوایی در داخل بانک کرده و در ادامه با تهدید رئیس شعبه پول های داخل گیشه های بانک را سرقت و مجددا در حین خروج از شعبه ی بانک اقدام به شلیک تیر هوایی کرده و پس از آن از محل متواری شدند. 

در ادامه تحقیقات میدانی ، کارآگاهان قصد بازبینی تصاویر ضبط شده توسط سیستم دوربین های مداربسته ی بانک را داشتند که در کمال تعجب مشخص شد که شعبه ی محل سرقت فاقد هرگونه سیستم مدار بسته است.

در شرایطی که هیچگونه تصاویری از لحظه ی سرقت وجود نداشت ، کارآگاهان با بهره گیری از اطلاعات بدست آمده از شاهدان اطلاع پیدا کردند که سارقان در حین ارتکاب سرقت یک کیف بزرگ مشکی همراه خود داشته اند که پول های مسروقه و اسلحه مورد استفاده در سرقت خود را در آن قرار داده و از محل متواری شدند ؛ با بهره گیری از همین اطلاعات اندک و در بررسی محدوده وقوع سرقت ، سرانجام کارآگاهان موفق به شناسایی تصاویر سارقان در زمان متواری شدن از محل سرقت شدند. 

سارقان مسلح بانک ملت را شناسایی کنید

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

26  −    =  25