قاتل فراری به ضرب گلوله به هلاکت رسید

فرمانده انتظامی استان از وقوع درگیری مسلحانه پلیس با سارقان مسلح فراری در ارتفاعات کبیرکوه خبر داد و گفت: در این درگیری یکی از سارقان که قاتل فراری و تحت تعقیب پلیس بود با شلیک گلوله ماموران به هلاکت رسید.

به گزارش ریسک نیوز،سردار نورعلی یاری اعلام کرد: این فرد در سال 93 پس از وقوع یک فقره سرقت مسلحانه وقتی در دام ماموران انتظامی بخش سرابباغ شهرستان آبدانان گرفتار شد با شلیک گلوله یکی از ماموران انتظامی را به شهادت رساند و متواری شد.

وی با بیان اینکه پلیس بلافاصله کارهای شناسایی و اطلاعاتی در خصوص سارقان مسلح آغاز کرد، گفت: این سارقان چندی بعد با هدف سرقت مسلحانه یکی از عشایر منطقه سرابباغ را نیز کشته و از محل گریختند.

وی افزود : عملیات شناسایی سارقان مسلح در دستور کار پلیس آگاهی استان و شهرستان دره شهر قرار گرفت و در نهایت محل اختفای آنها در ارتفاعات کبیرکوه منطقه ماژین شناسایی شد.

رئیس پلیس استان ایلام تاکید کرد : اکیپی از نیروهای انتظامی شهرستان دره شهر برای دستگیری سارقان مسلح به منطقه اعزام و محل را به محاصره خود در آوردند ولی این افراد (سه نفر) حاضر به تسلیم شدن در برابر پلیس نشدند و با شلیک گلوله به سمت پلیس سعی کردند از چنگال ماموران بگریزند.

وی افزود : در این درگیری یکی از سارقان که قاتل یک مامور انتظامی و یکی از عشایر منطقه سرابباغ بود با گلوله ماموران انتظامی به هلاکت رسید و 2 نفر دیگر نیز دستگیر شدند.

سردار یاری با بیان اینکه در این درگیری هیچ یک از ماموران انتظامی آسیب ندیدند، اظهار کرد : در جریان این درگیری مسلحانه مقادیر زیادی سلاح و مهمات جنگی از سارقان مسلح کشف و ضبط شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  ×  4  =  32