معرفی ۱۵ کارگزار برتر ایرانی در رویداد ۲۰۱۶ Broker Expo / کارگزاران بیمه ،حلقه مفقوده ارتباط بیمه گران با سایر صنایع

۱۵ کارگزار برتر در اولین رویداد کارگزاران تجاری (Broker Expo) که با هدف ایجاد فضای ارتباطی موثر جهت تبیین اهمیت فعالیت کارگزاران تجاری برگزار می گردد ، انتخاب می شوند.

به گزارش ریسک نیوز،اولین رویداد کارگزاران تجاری (Broker Expo) با هدف ایجاد فضای ارتباطی موثر جهت تبیین اهمیت فعالیت کارگزاران تجاری ،شناسایی بروکرهای حقیقی و حقوقی ایرانی و خارجی ،ایجاد ارتباط موثر نهادهای دولتی و بخش های خصوصی با بروکرها تجاری و بررسی چالش و مشکلات جهت توسعه کمی و کیفی فعالیتهای کارگزاری در ایران برگزار می شود.

علی اصغر توفیق ، مشاور وزیر صنعت ، ضمن تبیین اهداف این رویداد  با اشاره به اهمیت و نقش خدمات بروکرهای تجاری در موفقیت بنگاههای اقتصادی به ظرفیت های بالقوه این رویداد اشاره کرد و خبر داد: این رویداد در نظر دارد برای اولین بار 15 کارگزار برتر را در 15 حوزه تخصصی معرفی کند.

مشاور وزیر صنعت در پاسخ به سوال  خبرنگار ریسک نیوز در خصوص علل فقدان ارتباط موثر صنعت بیمه و سایر صنایع و نقشی که کارگزاران بیمه می توانند ایفا کنند اذعان داشت:این چالش بیشتر به عدم شناخت بر می گردد در این راستا برپایی این رویداد بدون شک می تواند حلقه های ارتباطی که کارگزاران بیمه می توانند با سایر صنایع ایجاد کنند را تبیین کند.

به گفته وی وظایف صنعت بیمه و سایر صنایع مشخص است اما حلقه مفقوده فقدان ارتباط موثر اگاهی بخشی از خدمات بیمه گری است که مسلما توسط کارگزاران می تواند ایجاد شود.

وی متذکر شد : در حال حاضر صاحبان صنایع و بسیاری از تجار با بسیاری از پوشش های بیمه ای اشنایی ندارند که این آگاهی بخشی می تواند توسط کارگزاران به عنوان حلقه ارتباطی صنعت بیمه و سایر تجارت ها انجام شود.

توفیق تصریح کرد:هدف ما از برگزاری این رویداد تجاری برقراری ارتباطات میان بروکرها و صنایع مختلف است چرا که تا کنون عدم اطلاع رسانی چالش ایجاد این ارتباط بوده موثر است.

لازم بذکر است ،اولین همایش و نمابشگاه بین المللی کارگزاران تجاری با حضور کارگزاران بیمه و تامین اجتماعی ، کارگزاران حوزه ثبت شرکتها ،  خدمات مشاوره حقوقی ، توسعه بازار ، گمرک، تامین مالی ، لیزینگ ، بورس ، بانکی ، صرافی  از تاریخ 25 لغایت 28اذرماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود.

علاقمندان جهت مشارکن در این رویداد می توانند به سایت brokerexpo.org  مراجعه کنند.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

8  ×    =  24