طرح ترافیکی پلیس برای مسابقه فوتبال ایران و کره در عصر تاسوعا

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ طرح ترافیکی تنظیم شده برای دیدار دو تیم فوتبال ایران و کره جنوبی که قرار است عصر روز تاسوعا در استادیوم آزادی برگزار شود، تشریح کرد.

به گزارش ریسک نیوز،سرهنگ حسن عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به طرح ترافیکی ویژه پلیس راهور پایتخت برای برگزاری دیدار دو تیم فوتبال کره جنوبی و ایران که قرار است عصر تاسوعا در ورزشگاه آزادی برگزار شود، اظهار کرد: پلیس راهور تهران بزرگ برای برگزاری هرچه بهتر این دیدار و کنترل بار ترافیکی حاشیه استادیوم آزادی، طرح ترافیکی خاصی برای این مسابقه تنظیم کرده است.

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: در این طرح ترافیکی، همکاران ما از چند ساعت پیش از آغاز این رقابت در معابر اصلی و اضلاع چهارگانه حاشیه‌ استادیوم آزادی حضور خواهند داشت و پوشش ترافیکی لازم را برای این دیدار انجام می‌دهند.

وی اضافه کرد:‌ همکاران در ساعات پیش از آغاز این دیدار به هیچ وجه اجازه پارک خودرو در رینگ اول حاشیه استادیوم را نمی‌دهند و خودروها را به سمت پارکینگ‌های پیش‌بینی شده هدایت خواهند کرد.

عابدی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه همکاران ما تا پس از اتمام این دیدار و تخلیه کامل تماشاگران از استادیوم، حضور خواهند داشت لازم است که تا تماشاگران توصیه‌های همکاران ما را جدی گرفته تا شاهد سنگین شدن بار خودروها و گره ترافیکی در حین خروج تماشاگران نباشیم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

7  ×    =  21