نمایندگان بیمه آرمان در گیلان با تکنیک های فروش آشنا شدند

بیمه آرمان چهارمین دوره ی بازآموزی بیمه عمر و سرمایه گذاری و آموزش تکنیک های فروش و فنون مذاکره را برای نمایندگان این شرکت در استان گیلان برگزار کرد.

به گزارش ریسک نیوز از  روابط عمومی بیمه آرمان، این دوره آموزشی با حضور محمد جُنیدی- مدیر توسعه ی فروش بیمه های زندگی- و بهزاد محمودی- مدیر منطقه ی 3 بیمه آرمان- در رشت برگزار شد.
     دکتر هادی رئیس الذاکرین معاون فروش و بازاریابی این شرکت هدف از برگزاری دوره های آموزشی را تأکید مدیر عامل بر افزایش سطح دانش و توانمندی های پرسنل شبکه فروش اعلام کرد و گفت: دوره های بازآموزی حین خدمت یکی از برنامه های راهبردی بیمه آرمان است و این دوره ها در سایر استان ها نیز برای کارکنان شعب و نمایندگان با قوت بیشتری برگزار خواهد شد.
     بهزاد محمودی هم که به تازگی سرپرستی شرکت بیمه ی آرمان را در منطقه ی 3 کشور (استان های گیلان، قزوین و زنجان) بر عهده گرفته است، پتانسل موجود در این شرکت را بسیار ارزشمند دانست و گفت: با تلاش پرسنل، نمایندگان و کارگزاران، بزودی شاهد تغییرات محسوسی در برنامه ها و فعالیت های شرکت بیمه آرمان خواهیم بود.
     گفتنی است معاونت فروش و بازاریابی بیمه آرمان پیش از این نیز، دوره های آموزشی مشابهی در استان های خراسان رضوی، خوزستان و اصفهان برای کارکنان شعب و نمایندگان خود برگزار کرده بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  ×  1  =  4