هدیه ۱۰۰‌ میلیاردی رهبر برای مردم بجنورد

در سفر چند روز اخیر نماینده دفتر رهبری به خراسان شمالی قول اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان دیگر هم به مردم بجنورد داده شد.

به گزارش ریسک نیوز،به نوشته خراسان: نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در این آیین از سفر تاریخی مقام معظم رهبری به استان، به عنوان نقطه عطفی برای پیشرفت مادی و معنوی استان یاد کرد و گفت: ملت ما در این روز جان تازه ای پیدا کردند و نشاط و غیرت دینی شان چند برابر شد.

آیت ا… «یعقوبی» با اشاره به این که با وجود گذشت 4 سال هنوز حلاوت و شیرینی و اشتیاق مردم در آن روز احساس می شود، تصریح کرد: امروز گرد هم آمدیم تا بار دیگر تجدید پیمان کنیم و بگوییم ما فرزندان غدیریم و در مسیر دفاع از حریم و حرم محکم تر و استوارتر ایستاده ایم.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار خراسان شمالی نیز در این مراسم عنوان کرد: با وجود این که 530 میلیارد تومان تعهدات مصوب سفر مقام معظم رهبری به استان بود تاکنون 830 میلیارد تومان پرداخت و 40 درصد پروژه ها انجام شده است.

«ایرانی» گفت: در سفر مقام معظم رهبری، 200 مصوبه شامل هزار و 600 پروژه در استان اجرایی شده است.

وی با اشاره به سفر چند روز اخیر نماینده دفتر رهبری به خراسان شمالی، افزود: در این سفر، قول اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان دیگر هم به مردم بجنورد داده شد که با این تفاسیر 930 میلیارد تومان اعتبار سفر رهبری است که در شهرها و روستاهای مناطق محروم و در بخش های مختلف از جمله بهداشت و درمان، آموزش و پرورش و ورزش و جوانان هزینه شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  +  24  =  28