خبر خوش بازنشستگی برای روستاییان بالای ۷۰سال

نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان از رفع ایرادات شورای نگهبان در مورد طرح بازنشسته کردن کسانی که در سن بازنشستگی بوده و هنوز حق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر پرداخت می کنند، در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

به گزارش ریسک نیوز به نقل از ایسنا: نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان از رفع ایرادات شورای نگهبان در مورد طرح بازنشسته کردن کسانی که در سن بازنشستگی بوده و هنوز حق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر پرداخت می کنند، در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

حسین قربانی در گفتگویی در توضیح جلسه امروز کمیسیون بهداشت، گفت: در این جلسه جهت رفع ایراد شورای نگهبان مقرر شد روستاییان با 70 سال سن و داشتن 10 سال حق بیمه بازنشسته شده و حق بازنشستگی دریافت کنند و سن بازنشستگی بیمه روستایی به 65 سال برسد.

وی گفت: همچنین در این جلسه قرار شد بررسی مجدد بر روی ایرادات شورای نگهبان در طرح ممنوعیت تبلیغات و معرفی محصولات و خدمات غیرمجاز و آسیب رسان به سلامت در رسانه های ارتباط جمعی داخلی و بین المللی فضاهای مجازی صورت گیرد تا در جلسه بعدی در کمیسیون رای گیری انجام شود.

نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان گفت که در این جلسه هیات رییسه کمیسیون مشترک رسیدگی به لایحه دولت در مورد فنی و حرفه ای انتخاب شد و بر این اساس محجوب رییس این کمیسیون شد، کمیسیون مشترکی که متشکل از کمیسیون های اجتماعی و بهداشت است.

وی در پایان گفت که در این جلسه رییس هلال احمر و معاونانش گزارشی از عملکرد این سازمان ارائه کردند.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  +  80  =  88