خداحافظی جنتی از بهارستان

علی جنتی وزیر مستعفی دولت یازدهم ضمن حضور در وزارتخانه با کارمندان ساختمان بهارستان خداحافظی کرد.

به گزارش ریسک نیوز، مراسم خداحافظی و تودیع علی جنتی وزیر ارشاد دولت یازدهم صبح امروز در سالن سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

در این مراسم علی مرادخانی معاون هنری وزارت ارشاد،‌ حجت‌الله ابوبی رئیس سازمان سینمایی، نوش آبادی سخنگوی وزارت ارشاد، احمد مسجدجامعی عضو شورای شهر، حجت الاسلام شاهمرادی رییس شورای فرهنگ عمومی، محمودرضا برازش مدیرکل چاپ وزارت ارشاد و مدیران کل استان‌های وزارت ارشاد، و .. حضور دارند.

در اولین دقایق این برنامه فیلم مستند از اولین روز وزارت جنتی بواسطه رای اعتماد و دوران خدمت او در ارشاد پخش شد.

مجری برنامه که از کارمندان ارشاد بود در ابتدای مراسم گفت: امروز برای ما روزی تلخ بود. شعرا و ادبا از جدایی شعرها سرودند اما شیرین است زیرا این بار از روی دوش شما برداشته میشه و به عهده فردی لایق چون صالحی قرار می گیرد.

علی اصغر کار اندیش معاون توسعه و منابع انسانی وزیر ارشاد در سخنرانی خود از آشنایی خود با جنتی چنین گفت: آشنایی ام با علی جنتی سال ٦٨ شروع شد چه در خراسان چه وزارت کشور خدمت ایشان بودم در طول این مدت چند ویژگی دیدم یکی خلوص او اینکه ظاهر و باطنش یکی است، اخلاق مدار بودن او و وقت گذاشتن او برای کار از ویژگی‌های اوست. زودتر از همه به وزارتخانه می امد و ١١ شب می رفت حتی پنجشنبه ها هم سرکار می امد، اگر می دید مدیری لایق حمایت است حمایت میکرد.

وی گفت: چند نکته لازم است بگویم که چه مشکلاتی داشتیم، دولت یازدهم در سالهای گذشته درامد نفت بالا بود و اعتبارات زیادی به دستگاهها وارد شد اما از سال ٩١ اعتبار ارشاد ٧٣٧ میلیارد تومان بوود اما سال ٩٢ بیست و دو درصد کاهش یافت.
وی گفت: در دولت قبل رسیدند به اینکه بودجه انقباضی شدیدی بسته شد اما علی رغم تحریمها باز با تلاشهای زیاد دولت توانسنیم بودجه ٩٥ را به هزار و صد میلیارد برسانیم و دو برابر کنیم
وی گفت: او پاسخگو بود و قانونمند بود و ثبات در تصمیم گیری داشت. توجه او به توان و کارامدی پرسنل داشت یکی از تاکیدات ایشان این بود برای مدیریتها از پرسنل داخل وزارتخانه استفاده کنید. بیش از سی و سه سال سابقه مدیریتی دارم عرض میکنم که وزارتخانه دارای پرسنل توانمد و ارزشی است که در طول این سه سال یک گزارش تخلف نداشتیم.

احمد مسجدجامعی عضو شورای شهر در ابتدای سخنرانی خود خواستار توشیق علی جنتی شد.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  ×  5  =  50