افزایش سرمایۀ شرکت بیمه اتکایی ایرانیان ثبت شد

این شرکت سرمایۀ خود را از مبلغ ۲،۰۱۰،۸۵۰ میلیون ریال به ۲،۵۰۰،۰۰۰ میلیون ریال افزایش داد.

به گزارش ریسک نیوز به نقل از روابط عمومی بیمه اتکایی ایرانیان، این شرکت سرمایۀ خود را از مبلغ 2،010،850 میلیون ریال به 2،500،000 میلیون ریال افزایش داد.
بنا بر این گزارش، مجمع عمومی فوق العاده بیمه اتکایی ایرانیان صبح روز یکشنبه مورخ 2/8/1395 با حضور دارندگان بیش از 85 درصد سهام در محل سالن اجتماعات دانشگاه خاتم تشکیل شد و به اتفاق آراء ، حاضرین افزایش سرمایۀ این شرکت را به میزان پیشنهادی هیئت مدیره تصویب نمودند.
سید محمد آسوده مدیر عامل بیمه اتکایی ایرانیان در این باره اظهار داشت: این افزایش سرمایه تماماً از محل مطالبات حال شده سهامداران و اندوخته سرمایه ای قابل تامین است و سهامدارانی که در تاریخ برگزاری آخرین مجمع عمومی عادی سالیانه دارای سهم بوده اند برای سهام جدید نیاز به هیچگونه پرداختی ندارند.
آسوده با اشاره به گزارش ارائه شده از سوی هیات مدیره به مجمع عمومی خاطر نشان کرد: علی رغم وقوع خسارت های متعدد بزرگ اخیر، بیمه اتکایی ایرانیان در نه ماه از دورۀ مالی جاری به 70 درصد سود پیش بینی شده برای کل سال مالی دست یافته است. وی همچنین یادآور شد: براساس اعلام فرابورس ، بیمۀ اتکایی ایرانیان از نظر شفافیت مالی در بین شرکت های بیمه ثبت شده در فرابورس رتبه اول و در میان کل شرکت ها رتبه هفتم را کسب نموده است همچنین از نظر ارزش بازار شرکت های بیمه بورسی و فرابورسی نیز رتبه ششم را دارا می باشد.
مدیرعامل بیمه اتکایی ایرانیان در پایان افزود: با ثبت افزایش سرمایۀ تصویب شده ، این شرکت از نظر میزان سرمایۀ پرداخت شده همراه با سه شرکت بیمه دیگر در رتبه سوم قرار خواهد گرفت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

1  +  8  =