درمانگاه عمومی در مرز مهران برپا میشود

نظام الدین طباطبایی گفت: دانشگاه شهید بهشتی هماهنگی لازم را انجام داده تا به وسیله یکی از موکب‌های سازمان حج و زیارت و عتبات در منطقه میان کربلا و نجف با اعزام ۸۰ نفر از اعضای جامعه پزشکی شامل متخصصان طب اورژانس، اطفال، زنان، داخلی، پزشک عمومی و پرستار به مدت ۱۰ روز در این مکان خدماتی را ارائه دهیم.

به گزارش ریسک نیوز،نظام الدین طباطبایی، مسئول بسیج جامعه پزشکی درباره برنامه‌های ویژه اربعین گفت: جامعه پزشکی اقداماتی را ویژه خدمت رسانی در اربعین حسینی پیش رو دارد که در ابتدا برپایی درمانگاه عمومی در مرز منطقه مهران و در شهر تهران است.

وی ادامه داد: با همکاری بهداری سپاه تهران امکانات لجستیک در اختیار ما قرار می‌گیرد و نیروهای تخصصی را برای خدمت رسانی به زائران حسینی به مدت 12 روز ارسال خواهیم کرد.

ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در منطقه بدریه

طباطبایی، با اشاره به ارائه خدمات در منطقه بدریه ابراز کرد: در آنجا نیز خدماتی را توسط گروه درمانی به مدت 10 روز ارائه می‌کنیم، به این دلیل که مکانی با نبود امکانات درمانی بوده و قرار است که با برپایی موکب به خدمت رسانی بپردازیم.

وی در ادامه افزود: دانشگاه شهید بهشتی هماهنگی لازم را انجام داده تا به وسیله یکی از موکب‌های سازمان حج و زیارت و عتبات در منطقه میان کربلا و نجف با اعزام 80 نفر از اعضای جامعه پزشکی شامل متخصصان طب اورژانس، اطفال، زنان، داخلی، پزشک عمومی و پرستار به مدت 10 روز در این مکان خدماتی را ارائه دهیم.

مسئول بسیج جامعه پزشکی با بیان اینکه راهپیمایی به مناسبت اربعین در تهران روالی چندین ساله است که اکیپ‌هایی درمانی، خدماتی را در مسیر به مردم و زائرین می‌دهند، تصریح کرد: این خدمات از سوی بهداری سپاه حضرت رسول و بسیج جامعه پزشکی ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: سعی شده تا سطح بهداشتی در سفر به کربلا از حد بالاتری نسبت به گذشته برخوردار باشد به این دلیل که افراد با روحیه معنوی داخل این کاروان شرکت می‌کنند و سفر معنوی اربعین، جلوه‌ای از لشکرکشی شیعیان و شاید شیعیان مخلص از ایران به سمت مرقد امام حسین(ع) و کربلا است.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

56  +    =  59