توافق بیمه سرمد و بانک صادرات مبنی بر استرداد وجوه حاصل از صدور حق بیمه

بر اساس اطلاعیه منتشر شده از سوی شرکت بیمه سرمد در جلسه هیئت مدیره این شرکت مقرر گردید تا زمان نهایی شدن طرح جدید بیمه عمر و تشکیل سرمایه و جایگزین آن با طرح قبلی، مبلغ 915 میلیون ریال بابت بازخرید بیمه عمر و تشکیل سرمایه با رعایت کلیه آیین نامه ها و ضوابط ابلاغی بیمه مرکزی به حساب مطالبات بانک صادرات منظور گردد.

به گزارش ریسک نیوز، بر اساس اطلاعیه منتشر شده از سوی شرکت بیمه سرمد مطابق با درخواست بانک صادرات ایران مبنی بر استرداد وجوه حاصل از صدور حق بیمه عمر و تشکیل سرمایه کارکنان بانک صادرات در جلسه هیئت مدیره شرکت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این جلسه مقرر گردید تا زمان نهایی شدن طرح جدید بیمه عمر و تشکیل سرمایه و جایگزین آن با طرح قبلی ، مبلغ 915،240 میلیون ریال بابت بازخرید بیمه عمر و تشکیل سرمایه با رعایت کلیه آیین نامه ها و ضوابط ابلاغی بیمه مرکزی ج.ا.ایران ، به حساب مطالبات بانک صادرات منظور گردد.

شایان ذکر است در مجمع عمومی فوق العاده بیمه سرمد که در تاریخ 14 آذر ماه برگزار گردید، با توجه به مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار و بیمه مرکزی، افزایش سرمایه شرکت از مبلغ ۴.۸۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال به ۶.۷۶۱.۵۵۳.۰۶۲.۰۰۰ ریال، از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها، به تصویب اکثریت سهامداران حاضر رسید.

افزایش سرمایه ۱.۹۶۱.۵۵۳.۰۶۲.۰۰۰ ریالی بیمه سرمد با هدف اصلاح ساختار مالی شرکت به تایید سهامداران رسید تا بیمه سرمد سرمایه خود را به ۶.۷۶۱.۵۵۳.۰۶۲.۰۰۰ ریال افزایش دهد.

همچنین با تصویب سهامداران مقرر شد بیمه سرمد، مقدمات و تشریفات افزایش سرمایه را از محل آورده نقدی سهامداران، تا مبلغ ۱۰ هزار میلیارد ریال در سال ۱۴۰۲ در دستور کار خود قرار دهد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

1  ×  9  =