اخباری داغ از تغییرات مدیریتی در صنعت بیمه / دو مدیر عامل و یک عضو هیات مدیره در شرف جابجائی

بر اساس اخباری که به ریسک نیوز رسیده ، بعد از تعطیلات پیش رو خبرهایی داغ از تغییرات مدیریتی در شرکتهای بیمه خواهیم داشت در این راستا شرکتهای بیمه البرز و بیمه تجارت نو با تغییراتی کلیدی در راس هرم خود مواجه خواهند شد.

به گزارش ریسک نیوز، صنعت بیمه هفته آینده را با تغییرات مختلفی آغاز خواهد کرد تا رکورد جابجائی ها همچنان در صنعت بیمه شکسته شود.

گفته می شود در هفته آینده شاهد تغییر در یک شرکت بزرگ بیمه ای هستیم، تغییری که منجر می شود یکی از مدیران عامل شرکتهای بیمه خصوصی رهسپار این شرکت بزرگ شود.

بر اساس شنیده ها گویا هفته آینده قرار است قرعه هدایت شرکت بیمه البرز در اختیار موسی رضائی میر قائد مدیر عامل شرکت بیمه اتکائی امین قرار بگیرد.

موسی رضائی میرقائد پیش ازین عضو هیات مدیره بیمه دانا نیز بوده است.

اما خبرهای داغ دیگری از تغییرات مدیریتی در یک شرکت بیمه خصوصی هم به گوش می رسد، بر اساس اذعان منابع خبری مهران رضوانی،مدیر عامل پیشین شرکت بیمه حافظ جایگزین نیما نورالهی در شرکت بیمه تجارت نو می شود.

برخی شنیده ها نیز حاکی است،  ممکن است تغییر مدیر عامل در بیمه تجارت نو، خرداد سال آینده و همزمان با برگزاری مجمع این شرکت صورت پذیرد.

خبر دیگری نیز از تغییرات در هیات مدیره یکی از شرکتهای بیمه خصوصی شنیده می شود که در صورت به وقوع پیوستن این تغییرات، یکی از مدیران عامل سابق صنعت بیمه رهسپار هیات مدیره شرکت بیمه مزبور خواهد شد.

 

 

 

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟