انتصابات جدید در بیمه اتکایی ایرانیان

طی احکام جداگانه ای از سوی محمد رضا کشاورز مدیرعامل بیمه اتکایی ایرانیان؛معاون سرمایه گذاری مدیرعامل و مدیر سرمایه گذاری و رئیس ادارۀ هوشمند سازی کسب و کار و تحلیل داده این شرکت مشخص گردید.

به گزارش ریسک نیوز به نقل از روابط عمومی بیمه اتکایی ایرانیان، در پی تغییر و تحولات جدید در رأس هرم اجرایی بیمه اتکایی ایرانیان و ایجاد نگرشی جدید در برنامه های راهبردی این شرکت ، اقدامات و سیاست گذاری های نوینی طرح و در دست اجرا می باشد که مهمترین آن توجه به راهبری این اهداف در سطوح مدیریت عالی و ایجاد تحول در لایه های اجرایی است. برمبنای همین نگرش تغییرات جدیدی در سطح مدیران اجرایی صورت پذیرفته است و از سوی محمد رضا کشاورز مدیرعامل بیمه اتکایی ایرانیان احکام جدیدی در زمینه انتصابات مدیران میانی صادر شده است تا نسل جوان و متخصص در پیشبرد اهداف عالی شرکت بیمه اتکایی ایرانیان تیم راهبری را همراهی نمایند.
بنابر این گزارش روز دوشنبه اول آبان حاشیۀ جلسۀ مدیران این شرکت از سوی مدیرعامل اتکایی ایرانیان احکام جدید به این شرح ابلاغ شد :
ولی جاویدی مدیر سابق سرمایه گذاری به سمت معاونت سرمایه گذاری مدیرعامل منصوب شد.
محمد حسین غلامی به سمت مدیر سرمایه گذاری ، جایگزین جاویدی گردید. خانم نفیسه غفاری به سمت رئیس ادارۀ هوشمند سازی کسب و کار و تحلیل داده منصوب شد.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟