ماراتن هشت ماهه توسعه و فروش شوکا

به گزارش ریسک نیوز، امیر سلطانی مدیر توسعه بازار بیمه البرز در رویداد البرز، شوکا و دستاوردهایش و در استودیو سخنکده متن گفت: بیمه البرز به دنبال این است که در سطح و کلاس بالاتری عملیات فروش را انجام دهد. وی از ماراتن هشت ماهه توسعه و فروش شوکا می گوید. مدیر توسعه بازار بیمه […]

به گزارش ریسک نیوز، امیر سلطانی مدیر توسعه بازار بیمه البرز در رویداد البرز، شوکا و دستاوردهایش و در استودیو سخنکده متن گفت: بیمه البرز به دنبال این است که در سطح و کلاس بالاتری عملیات فروش را انجام دهد. وی از ماراتن هشت ماهه توسعه و فروش شوکا می گوید.

مدیر توسعه بازار بیمه البرز با اشاره به موانع موجود در فروش بیمه های عمر به شرایط تورمی اشاره کرد و عنوان کرد تلاش شده در شوکا این چالش مرتفع شود.

سلطانی در ادامه با اشاره به اینکه معیشت شبکه فروش در طراحی شوکا اهمیت بسزایی داشت به تامین مالی و اتخاذ راهکارهای نوین مالی اشاره کرده به طوریکه توان خرید بیمه گذار باید ارتقا یابد.

وی به فرایندهای اجرایی محصولات جدید اشاره کرد و تقویت زیرساخت های آی تی را در فروش بهینه شوکا با اهمیت دانست.

سلطانی از شوکا به عنوان اولین محصول بیمه زندگی دانست که همکاری مطلوبی با بانک ها در آن صورت گرفت.

نسخه صوتی

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟